11 Reacties

één maand geleden

Een romper lange mouw en kijken of er misschien pyjama’s zijn met voetjes en dan de slaapzak? Kan de warme ook niet weg bij der voeten

één maand geleden

Wij hebben een 4 seizoenen pyjama van puckababy en mijn dochter ligt in de “herfstzak” met een romper met korte mouw, pyjama en ook sokjes. Ik merk als ze geen sokjes aan heeft dat ze ook sneller huilt (waarschijnlijk van de kou) en wij denken dus dat het daarmee te maken heeft. Ikzelf heb het ook snel koud als ik koude voeten heb, en slaap soms ook met sokken aan. Wellicht helpt het?

één maand geleden

Ik heb een fleecedeken over m’n dochter haar matras liggen, ligt lekker warm! Lange mouwen romper en fleece pyjama kan ook nog.

één maand geleden

Ik zou voor een wollen pyjama en of romper gaan onder de slaapzak. Als je 1 laagje of 2 hebt van wol is dat heerlijk warm, maar ook temperatuur regulerend. Kan ook haast niet te warm worden

één maand geleden

Wij hebben een slaapzak van 4 tog. En een wollen matrasonderlegger van Wollies. Hier is t nu zo'n 15 graden op de kamer

één maand geleden

Ik heb net een mega mega ultra zachte dikke pyjama Binnen gekregen voor m’n dochter.. Haast onmogelijk dat je het dan nog koud kan hebben in de nacht . Besteld via Temu

één maand geleden

Hier ook 4 seizoenenslaapzak van puckababy. Inmiddels in het winterdeel aanbeland, met pyjama + lange mouwenromper eronder. Eerder te warm dan te koud vermoed ik, maar hij slaapt er lekker in.

één maand geleden

Reactie op Sun22

Wij hebben een slaapzak van 4 tog. En een wollen matrasonderlegger van Woll ...
Waar heb je de 4 tog slaapzak gekocht?

één maand geleden

Reactie op n2022

Webshop van La redoute

één maand geleden

Reactie op n2022

Terstal heeft ook warme slaapzakken https://www.terstal.nl/slaapzak-velours-tog-3-5-7896205-946.html

één maand geleden

Reactie op Summer2023

Terstal heeft ook warme slaapzakken https://www.terstal.nl/slaapzak-velou ...
Klopt die heb ik zelf 🥳