109 Reacties
één maand geleden
Ik volg even! Weet ook niet zo goed hoe dit aan te pakken.
Wel probeer ik me niet teveel aan tijden vast te houden maar meer me kindje te volgen. Dus als hij nu en half uur eerder moe is dan de "normale/oude" tijd, doe ik hem eerder naar bed. Ik denk dat het ritme zich dan ook wel weer verlegt.
Succes! Zullen vast ene vroege ochtendjas worden
één maand geleden
Ik volg mijn zoon qua vermoeidheid en probeer het dan iets te rekken. Steeds bijv een kwartiertje. Ik verwacht eigenlijk door snel naar het nieuwe ritme over te schakelen, ze ook sneller in dit ritme komen.
Ze gaan nu overdag meer en meer mee in het nieuwe ritme dus dan gaat de nacht vanzelf ook goed mee.
Niet te druk om maken. Zonde van je energie!
één maand geleden
Reactie op Veer90
O wat een ellende hier vandaag om 4.30 wakker
Pfff kut he…. En hoelaat ga je dan weer bed doen?
één maand geleden
Oh ellende steeds weer! Ik was sinds vrijdag al wat gaan rekken en vanochtend nieuwe tijd 6.30 wakker dus ik klaag niet! Wel drama nacht gehad dus dat heeft denk ik ook wel geholpen met wat langer slapen😂 ik zou gewoon even kijken wat je kindje aangeeft! Wellicht kan je iets rekken vandaag. Hier lukt zeker het rekken naar het middagslaapje
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Oh ellende steeds weer! Ik was sinds vrijdag al wat gaan rekken en vanochte ...
Ja tussen ochtend en middag slaap kan ik wel wat langer rekken maar nu naar ochtend slaap geen idee.. wil juist ook geen oververmoeidheid begin van de dag… hier ook wat rekken al sinds vrijdag.. en gister 7 u wakker dus had dan vandaag 6 u geweest mja nu dus niet😂 jammer en sliep zelfs wat later dan gisteravond achja
één maand geleden
Reactie op devidevries
Ja tussen ochtend en middag slaap kan ik wel wat langer rekken maar nu naar ...
Gewoon naar bed als ze moe is en wakker houden als ze niet moe zijn... Ze zijn 14+ maand.. Een beetje minder.. Of meer slaap kunnen ze wel aan.
Mijn vriend die schakeld gewoon om, ik ben zelf ook een paar dagen uit 't ritme.. Komt wel terug.
Hier is de dag om 5 uur begonnen met een flesje in haar bed, en daarna weer weg gelopen.. Alsof 't nog nacht is. Toen werd ze om 6.45 ( nieuwe tijd) weer wakker.. Toen de dag gestart zoals we het altijd doen. Samen in bed met een fles (uiteindelijk in 2 uur tijd wel 280 gedronken, mar dat gebeurt wel vaker)
één maand geleden
Hier om 05:20 nieuwe tijd wakker. Ze is meestal tussen 06:00-07:00 wakker en dan om 09:00-09:30 eerste dutje. Kon hem nu helaas niet rekken tot 09:00 want kind was kapot dus die ligt alweer op bed
één maand geleden
Reactie op SfeervolleEls742475
Hier om 05:20 nieuwe tijd wakker. Ze is meestal tussen 06:00-07:00 wakker e ...
Awh.. hier t zelfde .. zijn nog even rondje buiten lopen en dan naar bed
één maand geleden
Reactie op devidevries
Awh.. hier t zelfde .. zijn nog even rondje buiten lopen en dan naar bed
Gewoon lekker doen hoor! Misschien lukt het dan vanmiddag om de dut iets meer te rekken zodat je op normale bedtijd uitkomt 🤞🏽
één maand geleden
Gewoon lekker doen hoor! Misschien lukt het dan vanmiddag om de dut iets me ...
Ja precies, tussen ochtend en middag slaap rekken lukt altijd beter
één maand geleden
Gewoon lekker doen hoor! Misschien lukt het dan vanmiddag om de dut iets me ...
Maar doe jij nu wel langer dan halfuur ochtend slaap? Hier anders kort middag
één maand geleden
Wij hadden afgelopen dagen al een beetje geschoven. Gister de hele dag buiten geweest en uiteindelijk rond 20u op bed gelegd. Hij werd vanmorgen 7u (nieuwe tijd) wakker! Dus wellicht een tip voor de volgende keer?
één maand geleden
Reactie op NienkeCaroline
Wij hadden afgelopen dagen al een beetje geschoven. Gister de hele dag buit ...
Hier ook en gister dus 7 wskker dus hoopte vandaag op tenminte 6 u maar nee .. precies nu 5:10 nieuwe tijd zal je altijd zien haha
één maand geleden
Reactie op IngeH1987
Drama, 4:15 nieuwe tijd. Hij is de laatste 2 weken al een vroege vogel (daa ...
Haha echt aaaaaltijd dit soort dingen
één maand geleden
Reactie op devidevries
Maar doe jij nu wel langer dan halfuur ochtend slaap? Hier anders kort midd ...
Oh nee, die van mij slaapt sowieso minimaal 1/1,5 uur 🫣 soms zelfs 2 uur (maar slaapt in de middag dan vaak niet of kort)
Ik denk dat ik haar max 09:30 eruit haal als ze niet zelf om 09:00 al wakker is. En dan tussen 12:30-13:00 weer naar bed
één maand geleden
Reactie op devidevries
Hier ook en gister dus 7 wskker dus hoopte vandaag op tenminte 6 u maar nee ...
Aiii ja er is niets zo onvoorspelbaar als kinderen.. succes vandaag