109 Reacties

één maand geleden

Reactie op SfeervolleEls742475

Oh nee, die van mij slaapt sowieso minimaal 1/1,5 uur 🫣 soms zelfs 2 uur ( ...
Ojaaa precies

één maand geleden

Oh nee, die van mij slaapt sowieso minimaal 1/1,5 uur 🫣 soms zelfs 2 uur ( ...
Ja als ik hier 2 u zou slapen dan slaapt die idd smiddags niet hoor whaha en dan wel erg lange ruk

één maand geleden

Hier gelukkig om half 7 wakker😌 zal rond half 12 gaan slapen gok ik en dan tussen 7 en half 8 naar bed

één maand geleden

Hier 6.30 wakker pas 7.00 uit bed gehaald. Denk wel dat we in een slaapregressie zitten. Is nu al de hele week elke nacht twee uurtjes wakker. We halen haar niet meer uit bed dan. Ze brabbelt jengelt wat en gaat weer verder slapen. Middag dut ook gewoon rond 12.00. Vanavond brengen we haar gewoon 19.00 naar bed en zien het wel hoe het de komende dagen gaat. Bij ons het altijd go with the flow geweest met klok verzetten. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat dit de eerste slaapregressie is waar ze last van heeft. Heeft hier nooit eerder last van gehad. Niet teveel rekenen en zou ook gewoon anders even je kindje volgen. 😊

één maand geleden

Reactie op Kmchild

Hier 6.30 wakker pas 7.00 uit bed gehaald. Denk wel dat we in een slaapregr ...
Ja hier ook eerste slaapregressie waar te zien is dat die last heeft maar verschilt echt per nacht. Vd week uur wakker gelegen en andere nachten weer hele nachten door slapen

één maand geleden

Hier rond 5 wakker ook daarna in bed blijven liggen en knuffelen daarna sliep hij door tot 9

één maand geleden

Reactie op devidevries

Ja als ik hier 2 u zou slapen dan slaapt die idd smiddags niet hoor whaha e ...
Ze heeft toch 2u geslapen 🫣 ik ben om 09:30 gaan douchen met het idee dat ze wel wakker zou worden van mijn lawaai maar ik heb d’r om 10:00 zelf wakker moeten maken anders sliep ze nog 😅

één maand geleden

Ik houd me overdag vooral niet te veel aan tijden (maar dat doe ik andere dagen ook niet). Als ze moe is gaat ze naar bed, als ze wakker is eruit🤷‍♀️ Vanavond, net als anders, tussen 18 en 19 uur naar bed en we zien wel weer hoe het morgen gaat...

één maand geleden

Ze heeft toch 2u geslapen 🫣 ik ben om 09:30 gaan douchen met het idee dat ...
Ahw maar dan slaapt ze toch nog wel vanmiddag

één maand geleden

Reactie op devidevries

Ahw maar dan slaapt ze toch nog wel vanmiddag
Hoe zijn de dutjes gegaan bij jou? 🥰

één maand geleden

Hier in ene 45 minuten er middag slaapje dat gebeurd echt nooit . Nog meer waarvan t dutje korter uitviel? Dus kom nu op een vroege bedtijd uit te veel rukken durf ik ook weer niet

één maand geleden

Hier sinds 11:45 wakker (1:45 geslapen). Net om 15:15 nog een dut aangeboden, maar dat was na 10 min klaar. Dus daalijk praktisch vanaf 11:45 wakker 😅 maar mijn zoontje laat bijna nooit vermoeidheidstekenen zien dus hij haalt het wel tot vanavond. Alleen wat voor invloed het op de avond/nacht gaat hebben…

één maand geleden

05:00 was nr 1 wakker en nr 2 06:30. Beetje jammer haha. Maar gewoon nieuwe tijden aangehouden dus hij was behoorlijk moe tussen de middag toen hij eindelijk naar bed mocht 🤣

één maand geleden

Reactie op Lippie91

Hier sinds 11:45 wakker (1:45 geslapen). Net om 15:15 nog een dut aangebod ...
Hoeft echt niks te zeggen.. hier gisteren 45 minuten geslapen in de ochtend (wakker gemaakt) en daarna weigerde ze haar middagdutje. Vanaf 10:30 tot 18:00 is ze wakker geweest 🙃 ik was enorm bang voor drama snachts maar ze heeft aan 1 stuk de hele nacht doorgeslapen!

één maand geleden

Ik heb afgelopen 2 weken al telkens de bedtijd iets verlaat. Hier dus uiteindelijk gisteravond 20:30 naar bed en vanmorgen om 08:15 wakker. Normaal gaat ze rond 19:00/19:15 naar bed. Vandaag hadden we toevallig een verjaardag waar ze het nog heel erg naar haar zin had ondanks een korte middagdut van een uur tot 14:00 was ze erg vrolijk en dus weer om 20:00 naar bed vanavond. Ben benieuwd naar morgen maar denk dat we nu wel weer gelijk op een goed ritme zitten. 😊 Moet er wel bij zeggen dat ze bij ons al echt wel lang wakker kan blijven ondanks korte middagdutjes.

één maand geleden

Ik was vergeten hier iets mee te doen, haha! Is het echt nodig? Merkte niet veel verschil vanochtend en deze avond, met eerder.

één maand geleden

Reactie op issaa

Ik was vergeten hier iets mee te doen, haha! Is het echt nodig? Merkte niet ...
Nee joh. Lekker zo laten doen wij ook altijd.

één maand geleden

Ik heb dit schema gevolgd en het heeft voor mij wel gewerkt.

één maand geleden

Pffff ( even klagen hoor ) had altijd een goede slaper op sommige momenten na maar nu weer 5:20 wakker… nou 10 min later dan gister… dacht we zitten er gelijk lekker in gister maar niet dus. 10 uurtjes geslapen vanacht.. kan toch niet voldoende zijn🙃

één maand geleden

Reactie op devidevries

Pffff ( even klagen hoor ) had altijd een goede slaper op sommige momenten ...
Ik mag al helemaal niet klagen want die van mij is vanaf newborn altijd al een goede slaapster geweest op een paar uitzonderingen na. Maar ook hier was ze om 05:00 weer wakker. Ik heb d’r laten liggen en dacht dat ze weer sliep maar toen ik net zachtjes naar beneden liep begon ze te jammeren 😅