13 Reacties
2 jaar geleden
Misschien dat je kindje niet goed is aangelegd. Zoals je het beschrijft lijkt het alsof je tepel misschien week is geworden door het drinken. Hoe is de vorm van je tepel na het drinken? Als het een beetje in een punt loopt dan hapt je kindje niet goed aan. Grotendeels van je tepelhof moet ook in het mondje zitten want de tepel gaat heel diep naar binnen. Misschien dat dit het kan zijn? Vervelend voor je! Hoop dat de lactatiedeskundige helpt. Succes lieve mama💗👼🏽
2 jaar geleden
Spruw is het niet, want dit was al toen we daarvoor bij de huisarts waren, aan die kleine zn mondje is ook niks te zien. Wel medicijnen toen gehad voor de zekerheid en veranderde niks
2 jaar geleden
Reactie op DTlove92
Vaatkramp? Ik heb ook witte tepels als m’n tepels wat hard zijn en ik m’n b ...
Zoiets zag ik langskomen op google ja! Lijkt erg veel daarop met alle symptomen. Heb je er eerder ook last van, pijn met voeden etc?
2 jaar geleden
Reactie op KarelG
Toevallig net aan het voeden, en hij komt zegmaar wit uit zijn mondje (de v ...
Ja dat zie ik hier ook wel eens. Maar soms ook stekende pijn tepel, ik dacht altijd toeschietreflex, maar dan kijk ik en dan verkleurt ook het topje wit. Trekt ook weer snel bij maar toch, vreemd. Denk vaatkramp!!
2 jaar geleden
Reactie op Chelsea1234
Zoiets zag ik langskomen op google ja! Lijkt erg veel daarop met alle sympt ...
Ja ik voel soms ook een beetje stekende pijn. Maar houdt niet continu aan. Ik voel het en kijk dan snel en dan is het wit. Ook na het voeden. Trekt snel weer bij. Heel apart. Ik dacht eerst toeschietreflex. Want voel het ook als ik 1 kant aan het voeden ben aan de andere kant.