29 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb voor m’n zoontje heel veel van Dilling. Er komen wel snel gaatjes in, maar verder hele fijne kleertjes. Als hij koorts heeft, draagt hij alleen een Dilling romper en een legging en dat werkt super.
Wat wij hebben van merino wol:
- rompers lange en korte mouwen
- leggings
- vestjes
- jas
- sokken
- bivakmuts
Wij hebben over z’n matras een dubbelzijdige merino wollen ledikant hoeslaken en daar zijn we ook heel tevreden over.
Voor de baby hergebruiken wij de te kleine wollen kleertjes van d’r grote broer en schaf ik voor het begin wat extra korte mouwen rompers aan.
Ohja, sommige stofjes kriebelen heel even tot de kleertjes op lichaamstemperatuur zijn. Merino wol kriebelt verder helemaal niet.

2 jaar geleden
Wij hebben voor onze huidige zoon ook veel wolletjes gebruikt. Zijn voornemens dat nu weer te doen. We hebben meerdere jasjes van Engel Natur. Maar ook rompertjes en broekjes. Voor deze baby heb ik nu van unaduna ook vestjes met broekjes gekocht. Het is lekker zacht dus kriebelt zeer zeker niet. Let wel op met wassen. Ik doe alles met handwas, dan blijft het lekker lang mooi.

2 jaar geleden
Ja zeker!
Wij hebben een heerlijk wollen dekentje, wolle mutjes en een paar jasjes van Engel.
Ik raak steeds meer fan van wol🐑

VRIEND
2 jaar geleden
Wat fijn jullie reacties te lezen. Mijn moeder denkt dat wol veel te warm is vd zomer. Hebben jullie daar ervaring mee? Ik wil graag een hvid cocoon aanschaffen maar twijfelssss🫣

2 jaar geleden
Reactie op Lamunchi 🍋
Wat fijn jullie reacties te lezen. Mijn moeder denkt dat wol veel te warm i ...
Nee wol is echt heel luchtig! Als je iets koopt zul je dat ook voelen hoor. Hier ook de hvid cocoon gewoon voor straks. En sowieso, die kleintjes moet je echt goed warm houden. Óók in de zomer.

2 jaar geleden
Dilling, Joha, Engel zijn een beetje de merken waar ik op zoek. Soms ook wel overgenomen van vrienden of via Vinted wat op de kop getikt! Ik let inderdaad op wolzijde voor de zomer. Misschien ook wel lekker straks als de kindjes bijvoorbeeld alleen een romper aan hoeven vanwege de hitte als ze iets ouder zijn! Dan reguleert wol juist de lichaamstemperatuur
Daarnaast ook een wolzijden mutsje van Engel voor de eerste weken; schijnt ook fijn voor ze te zijn voor veel prikkels van buiten.

2 jaar geleden
Jaaa ik heb nog heel veel merinowollen truitjes en pakjes. Ik hoef dus niet zoveel meer aan te schaffen. Nog wel een paar leggings en heb al wat korte mauw rompers gehaald. Lange overslag heb ik nog. En ik heb ook jurkjes gehaald. Ik haal het altijd bij baby natura, dilling, en zoen voor gust en ziloen. Daarnaast ben ik ook fan van op wol slapen. De baby heeft ook een wollen overtrek. In de zomer gaat daar wel wat over hen denk ik. Mijn zoontje slaapt ook tussen wol. Kijk maar eens op daaloumaa

VRIEND
2 jaar geleden
Ik heb nu 3 100% merinowollen longsleeves 50/56. Misschien wel fijn voor de eerste week ivm temperatuurregeling. Verder een korte mouw romper wol/zijde. Zal nog even uitkijken naar meer wol/zijde evt maar wil ook niet teveel aanschaffen in 1x. Ik heb wel een hvid cocoon besteld nu 🫣

VRIEND
2 jaar geleden
Mocht een van jullie nog een (“influencer”) kortingscode tegenkomen van een wolletjes webshop please share 🤩🙏🏻

2 jaar geleden
Hier veel wol!
Vooral veel wol/zijden aangezien ik dat nog zachter/minder kriebelig vind en ook extra luchtig in de zomer. Ook de hel hvid collectie (dekentje, cocoon, slofjes, mutsje etc). Mijn 2 oudste en ikzelf dragen ook altijd wol of wolzijden onder truien etc.
Ik heb graag unaduna, engel,
Joha, cosilana of dilling

2 jaar geleden
Vandaag op de site van dilling 20% korting op alle wol/zijde voor baby’s.
Nog steeds veel geld, maar wol behoudt een groot deel van de waarde, dus na gebruik weer goed door te verkopen!

2 jaar geleden
Reactie op Lamunchi 🍋
Mocht een van jullie nog een (“influencer”) kortingscode tegenkomen van een ...
Vandaag bij dilling 20%

2 jaar geleden
Reactie op lotte31dec
Vandaag op de site van dilling 20% korting op alle wol/zijde voor baby’s.
...
Jaaa wolzijden rompertje en boxpakje in the pocket!

2 jaar geleden
Reactie op Lamunchi 🍋
Mocht een van jullie nog een (“influencer”) kortingscode tegenkomen van een ...
En via Mamalotje15 bij UnaDuna nu 15% korting