57 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op devidevries
Dat is hier ook echt , zei met 10 maandne meer maar liep met 12 maanden dus ...
Ik sluit me hier ook bij aan, alleen is het schreeuwen hier ook enorm. Alle katten heten Appa (geen idee waar dat vandaan komt) maar dan schreeuwd ze uit volle borst “APPAAAA” als ze een kat ziet🤣
2 maanden geleden
Reactie op Sineadx
Ik sluit me hier ook bij aan, alleen is het schreeuwen hier ook enorm. Alle ...
Oh maar hier is niets echt duidelijk hoor behalve bah en papa en poe voor poes mAr hij liep heel snel dus dat ging voor..
2 maanden geleden
Reactie op Sineadx
Ja hier zegt mevrouw wel wat dingetjes: bah,op, nee, ja, mama, papa, opa en ...
Whaha wat goed hier opeens een huppeltje wtf kind is 15 maanden
één maand geleden
Mijn kleine man (15 maand) zegt mama, oma, opa, ja, nee, uit, open, eten, happie, snackie, bad, bal, die, auto, rijden, meer, bah, oh jee, wauw, mama mee, uil, hert, konijn, beer (dierenbehang op zijn kamer haha)
En nog wel meer wat ik nu vergeet denk ik. Kleine kletsmajoor deze!
één maand geleden
Reactie op Elzewieke
Mijn kleine man (15 maand) zegt mama, oma, opa, ja, nee, uit, open, eten, h ...
En loopt hij ook al?
één maand geleden
Onze knul van 16m zegt nog geen woorden. Wel klanken die voor hem ook echt betekenis hebben, maar een buitenstaander zou er geen chocola van kunnen maken (en wij vaak ook niet trouwens).
één maand geleden
Dochtertje van 15 maanden zegt nu: hey, allo (hallo), dag dag, mama, dada, die, ja, nee, Ella (onze poes heet bella), oke, bal, aai, ohoh, auw, wauw. Soms herhaalt ze ook woorden alleen blijven ze niet hangen. Vandaag bijv. Appel toen we een appel aten. Verder vooral veel brabbelen.
één maand geleden
Hier kan ze de meeste dierengeluiden wel maken. Verder papa, mama, die, doei, wow, auw, nana (banaan), toet toet, huis, bal, bah, ja, nee en vast nog meer die ik nu vergeet hihi.
Ze begrijpt wel heel veel. Doet vaak intonaties en klanken na. Ze plast op commando haha en kan veel lichaamsdelen aanwijzen. Ze loopt sinds kort echt goed los en nu begint ze weer meer op spraak te focussen denk ik.
Al met al echt een hele leuke fase!!! 😍
één maand geleden
Onze dochter had echt een tijdje dat ze 5 woorden kon zeggen maar nu is alles in eens papa😂 ook als ze naar een olifant wijst. Kan ik mijn vriend lekker voor de gek houden haha.