11 Reacties
6 maanden geleden
Dit hebben wij rond de 11 maanden ook meegemaakt. Meneertje koekepeertje is volgende week jarig en kan sinds een week of 3 weer rustig alleen spelen (hij kan ook steeds makkelijker bewegen waardoor hij blijer is en zijn energie beger kwijt kan).
Qua slapen ging het juist de afgelopen 2 maand super goed en is dat met dit warme weer ineens drama. Oma heeft hem een uurtje eerder opgehaald van de opvang want slapen lukte niet, hij was super onrustig en huilde veel. Zelfs bij het brengen vanochtend voor het EERST sinds dat ie naar de opvang gaat.
En dat terwijl ik 3 dagen op zakenreis ben en me nu schuldig voel dat ik er niet ben voor hem.
Groeispurt, slaapregressie, wennen aan temperatuur... flesjes afbouwen en ongeduldig (als iets niet lukt), hoge emoties als hij "nee" hoort want hij denkt dat we kwaad op hem zijn.
Bij ons ook een vrolijk kindje maar met vlagen issie zo zielig en in de war.
Pfff het is wat, zulke fases
fases! 🫠
6 maanden geleden
Reactie op KirstinGreenEyes
Dit hebben wij rond de 11 maanden ook meegemaakt. Meneertje koekepeertje is ...
Ah net tijdens de zakenreis is idd niet leuk 🥹 Gelukkig zijn het maar 3 daagjes en dan krijgt hij weer liefde en steun van mama ♥️😇 En dat van “nee” herken ik echt ook hier 😵💫 Eigenlijk alles wat je zegt is kopiëren en plakken bij ons 🥲 Elke keer denk ik ok dit was het ergste tot nu toe en hoppaa daarna overtreft hij de afgelopen x 🫠
6 maanden geleden
Mijn zoontje heeft totaal geen klachten gehad bij geen één sprongetje. Maaaaar deze!!!! 💀☠️💀☠️. Vooral het slapen en huilen. Nu al zeker 4 a 3 weken. Hij heeft gisteren voor het eerst weer super goed geslapen. Maar ben weer bang voor vanacht. Wij zijn doodop! Zelfs de honden zijn er klaar mee 🤣🤣🤣🤣