34 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben een cakesmash laten doen door een bekende van ons, maar dit kun je makkelijk zelf doen. Dit is een van de preview foto's die we al gekregen hebben.
In het gras gezet op een kleedje met een taartje van de bakker. Ballonnen en helium van de action.
Iets met geluid of een liedje op je telefoon opzetten helpt zodat ze naar je kijken voor een foto.
En denk eraan dat de kleren en spullen gaan stinken, vooral met slagroom gebak 🙃.
6 maanden geleden
Ja leuk! Ik had een leuk setje met bretels gekocht bij h&m.
Zelf een taart gemaakt en versierd.
Vervolgens slinger op de muur gehangen, op een lage hoogte.
Vloerkleed ervoor. En losse ballonnen.
Echt superleuke foto's geworden. Ik deed het wel alleen, dus dat was wel lastig. Aanrader om iemand erbij te hebben!
6 maanden geleden
Hier afgelopen weekend zelf gedaan. Kale taart van de Hema en die een beetje extra versierd (met onder andere een grote 1 natuurlijk) en wit laken van de action op de grond. Daarnaast nog versiering met foam ballonnen en slingers. Gewoon een leuk setje aan wat leuk bij de rest van het decor paste. Ik stond klaar met telefoon en man met onze spiegelreflex en super leuke foto's geworden.
1 van de foto's nu gebruikt voor zijn verjaardagsuitnodiging.
En hij hield het al met al nog verassend netjes 😂🥰
6 maanden geleden
Wij hebben het laten doen maar je kan het ook makkelijk zelf doen! Ik had zelf geen idee hoe of wat maar het had ons een hoop geld gescheeld.
- Een cakesmash taart laten maken bij iemand of een taart van de bakker of HEMA kan natuurlijk ook.
- Een thema kiezen, mooie jurk (over de top) wilde ik speciaal voor de foto maar ik hou er normaal helemaal niet van 🤣
- Een grote 1 ballon vullen met helium en wat slingers en ballonnen en je bent al klaar!
6 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Wij hebben het laten doen maar je kan het ook makkelijk zelf doen! Ik had z ...
Wat een hele leuke foto! Zo trots ook dat gezichtje! Ik ben inderdaad ook niet zo van de over de top kleding, maar toch voor zo iets lijkt me dan toch leuk. Heb bij partydeco een kleurrijke achtergrond met ballonnen. Slim om gewoon een taart van de HEMA te gebruiken.
6 maanden geleden
Wij hebben ook de cakesmash zelf gedaan, en igg ook een kale taart van de hema iets versiert 🤗
6 maanden geleden
Wij hebben het laten doen, 3 verschillende shoots (zijn erg leuk geworden!)
Wel prijzig maar dat was het waard.
Jurkje is van babystyling