10 Reacties

2 maanden geleden

Volg 馃槃

2 maanden geleden

Ik volg ook 馃榿

2 maanden geleden

Ik heb wel ge茂nvesteerd in foam blokken en een montessori klimset (boog, driehoek, glijbaan en klimnet) en is al het geld dubbel en dwars waard. Super stevig, gemaakt voor kinderen en dus (relatief) veilig. Je moet er uiteraard altijd bij blijven, maar als je zelf krukjes etc in huis gaat zetten zou ik dat toch minder veilig vinden ofzo. Ik zie het als een investering voor de komende jaren. Om hutten mee te bouwen, leeshoekje te maken van de klimboog etc. Zoveel mogelijkheden!

2 maanden geleden

Een foam mat! Die kan je ook als tunnel, glijbaan en foamblok neerzetten

2 maanden geleden

Reactie op Elzewieke

Ik heb wel ge茂nvesteerd in foam blokken en een montessori klimset (boog, dr ...
Ja maar ik heb letterlijk de ruimte niet op het op te bergen als er niet mee gespeeld word. Plus met weekgeld kan ik het ook helemaal niet betalen. Ik vroeg niet om waarom ik er wel geld aan uit moet geven. Je kan. Niet in iemand ze portemonnee kijken dus aub niet gelijk reageren met dat het een investering is. Dat snapt iedereen wel. Je zal de opmerking vast wel goed bedoelt hebben maar het schiet mij even verkeerd nu.

2 maanden geleden

Je hebt zoveel leuke dingen, en dit gaat je waarschijnlijk niks kosten Klapkratten, wasmanden omdraaien en klimmen maar. De Strijkplank er schuin tegenaan en klimmen maar(wel bij blijven ;-) ). Als je een luier emmer hebt zak eruit en laten lopen met een bal en er in gooien. Als je hem hebt, ikea vakkenkast. Bakken eruit en kruipen maar ;-)

2 maanden geleden

Reactie op Kimberly199127

Je hebt zoveel leuke dingen, en dit gaat je waarschijnlijk niks kosten Kla ...
En wat momenteel gewoon een hit is, welliswaar buiten maar een emmertje/zakje mee en bladeren verzamelen. Buiten is er zoveel te klimmen. Daarna lekker warm douchen of in bad en lekker een middagdut. Maar ook je campingbedje is om te toveren tot ballenbak bijvoorbeeld of het matrasje ervan inklappen en hup gaan. Kinderen hebben geen dure klimdingen nodig maar vooral de ruimte om zich te ontwikkelen en bovenal liefde. Het zal niet makkelijk zijn een kleine met een smalle beurs dus doe wat je Kan, je kindje kijkt later naar de liefde die je gaf en niet de spullen

2 maanden geleden

Ach maak je alsjeblieft geen zorgen over geld, kinderen hebben inderdaad alleen je liefde nodig, en die heb je volgensmij genoeg te geven. Hier gaan we elke dag naar buiten om echt te klimmen. Maar in huis zijn we uren zoet met een kartonne doos, de wasmand, of simpelweg dingen stapelen. Hij was ook helemaal druk met zn knuffeltje in en uit een bakje doen, en helpt erg graag mee om zijn bestek en bordjes in de vaatwasser te doen. Kortom misschien niet actief klim tips, maar misschien vind je nog leuke indoor activiteiten hierdoor馃榿

2 maanden geleden

Wij halen wel eens alle kussens van de bank en eventueel die van de tuinbank er bij. Doen we de kussens op de grond. De kinderen klimmen er dan overheen en dat vinden ze prachtig. Of we maken een hut voor ze met eetkamerstoelen en een deken er overheen. Vinden ze ook erg leuk.

2 maanden geleden

Reactie op JYB

Wij halen wel eens alle kussens van de bank en eventueel die van de tuinban ...
Jaaa wij ook! Altijd een hit. Zeker op een druilerige dag of als ze/(of jijzelf 鈽猴笍)wat ziekjes zijn