6 Reacties
5 maanden geleden
Bij mij is het niet zo erg, maar m'n man vindt die rommel stiekem ook helemaal niks, die loopt met een doekje achter mij en m'n zoontje aan en wordt chagrijnig van zo veel eten op de grond. Ik daarentegen kan er echt een kliederboel van maken, laatst gingen m'n zoontje en ik kijken naar wat er gebeurt als je saus uitsmeert op de plaat van z'n kinderstoel hihi. Maar ik zou zeggen: opzich als je zoontje het voeren nog accepteert bij je vriend dan is het misschien wel gewoon even oke zo! Volgens mij hebben kindjes best snel door dat dingen anders gaan bij andere mensen. (-: Bij jou oefenen met zelf eten, van papa lekker makkelijk eten op een presenteerblaadje!
5 maanden geleden
Onze dochter eet altijd met haar handen omdat ze álles zelf wil doen. Ze heeft zich eigenlijk nooit laten voeren (helaas🤣). Ze zit dus altijd helemaal onder.
Ik zou het beide zo blijven doen zolang jullie zoon het accepteert! Mij lijkt het ook geen probleem.. Misschien proberen de lepel in zijn hand en dan zelf laten afhappen als middenweg?