37 Reacties

3 maanden geleden

Hier na 12 dagen nog niks, dus ik hoop dat we er 'ongeschonden' doorheen zijn gekomen!

3 maanden geleden

Ik hoop het ook heel erg voor jullie!! 🤞🤞🤞

3 maanden geleden

Ja hoor! Op dag 7 (was afgelopen donderdag), eind van de middag opeens koorts. Afgelopen dagen hangerig en hoge koorts. Vanmorgen nog een beetje verhoging (38.3) ... Hopen dat ze zich snel beter voelt! Zie geen vlekjes op dr lijfje. Ze heeft wel al wat meer praatjes gelukkig.

3 maanden geleden

Ach wat sneu he, bah. Ik hoop ook voor jullie dat t nu weer de goede kant op gaat! Wij zitten nu op dag 2, hopelijk snel weer m'n oude meissie terug

3 maanden geleden

Ik zag net een paar vlekjes maar geen idee of het van spuitjes is. Verder nog niks nu 6 dagen later

3 maanden geleden

Andere vraag.. Waar checken ze op bij 't cb met de 14 maanden prik? 🙈 🤭

3 maanden geleden

Jep hier ook na 6 dagen 3 dagen koorts gehad en goed aan het snotteren gelukkig nu weer beter😊

3 maanden geleden

Bij ons zeiden ze na 7-10 dagen. Waar zijn jullie kindjes geprikt in de armen of been? Wij zijn morgen aan de beurt.

3 maanden geleden

In haar armen. Wij zorgen ervoor dat ze helemaal is aangekleed dat we na het prikje alleen nog een vestje aan hoeven te doen.

3 maanden geleden

De mijne is dus helemaal niet ziek geworden weet ook niet of dat goed is 😂heeft ze in z’n beentjes gehad..

3 maanden geleden

Hier na dag 5 echt een goede week ziek geweest met koorts, spuitluiers en vlekjes vond het zo sneu!

3 maanden geleden

Hier na 10 dagen ineens koorstpieken ene uur 39 andere moment 36. Maar verder wel vrolijk, dag 13 kreeg die een dag of 4 overal vlekjes. Daarna niks meer

2 maanden geleden

Prik in de armen. Ook de pneumokokken herhaling. Van beide niet ziek geworden. Nu morgen 14 dagen geleden dat hij de prik kreeg.

2 maanden geleden

Vandaag hier raak met koorts na 6 dagen. Hoop dat het snel over is want vrijdag gaan we op vakantie..

2 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Hier na 10 dagen ineens koorstpieken ene uur 39 andere moment 36. Maar verd ...
Hier ook koortspieken (of meer, niet-koorts dipjes🙈) vanaf ~dag 10 Verder geen vlekjes, enorm dorst en nog knuffeliger als normaal. Ze zit ook midden in slaap regressie/eenkennigheidsfase, dus hele fijne combi🤐

2 maanden geleden

Hier is ze inmiddels al 5 dagen ziek, geen koorts meer maar erg hangerig en huilerig. Sinds gisteren ook allemaal vlekjes, 7 dagen na prikje. Vind het heel sneu voor d'r. Ook erg last van tandjes, onderin komt alles tegelijk door. Vind t voor mezelf nu ook wel pittig worden, haha

2 maanden geleden

Hier gisteren prikjes gehad, gedurende gisteravond en verder vandaag deze bultjes. Weet dat je er vlekjes van kunt krijgen maar al zo vroeg, en dan zulke bulten? Iemands kleintje dit ook zo gehad?

2 maanden geleden

Dat is wel snel idd, ik hoor en lees overal dat t begint na 5 dagen tot 3 weken. Bij ons idd 5 dagen. Vlekjes zien er idd anders uit dat dit. Zijn het miss iets van puisten oid?

2 maanden geleden

Reactie op Tinke

Dat is wel snel idd, ik hoor en lees overal dat t begint na 5 dagen tot 3 w ...
Dat dacht ik ook idd, vanaf 5 dagen. En nee het zijn echt bultjes, er komen er steeds meer bij. Ontdek er net ook eentje op zijn vinger. Hopen dat het niet weer een kinderziekte is, hier hebben we er heel wat van afgestreept vóór zijn eerste verjaardag😅

2 maanden geleden

Reactie op MelanieG

Dat dacht ik ook idd, vanaf 5 dagen. En nee het zijn echt bultjes, er komen ...
Och jeetje! Dat hoop ik ook niet voor jullie. Merk je ook dat je kindje er last van heeft?