15 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje wat is dat schrikken zeg! Geen ervaring mee zelf maar wil je wel veel sterkte wensen! 💕

3 jaar geleden

Jeetje wat is dat schrikken zeg! Geen ervaring mee zelf maar wil je wel vee ...
Sluit ik me bij aan. Geen ervaring maar veel sterkte!

3 jaar geleden

Geen ervaring! Super schrikken, veel sterkte! 🍀

3 jaar geleden

Owh wat schrikken zeg! Sterkte in het ziekenhuis! Je bent op een veilige plek met je baby nu en super fijn dat ze je in de gaten houden. ❤️🍀

3 jaar geleden

Dat is schrikken! Goed dat je nu in het ziekenhuis bent, daar kunnen ze jullie allebei goed in de gaten houden. Veel sterkte!🍀

3 jaar geleden

Och jeetje. Zolang je de baby voelt bewegen, gaat het daar goed. De baby zal ook wel geschrokken zijn van het rare gevoel tijdens de noodstop. Je bent op de goede plek, meer kun je niet doen daar. Houd je kalm, het komt goed 🧡

3 jaar geleden

Thanks allemaal, straks weer een hart filmpje, lijk toch wel echt regelmatige harde buiken/weeen te hebben

3 jaar geleden

Reactie op madeliefje111

Thanks allemaal, straks weer een hart filmpje, lijk toch wel echt regelmati ...
Spannend!! Hou je ons op de hoogte?

3 jaar geleden

Ik heb wel ervaring met veel stress tijdens de zwangerschap. Ben soms erg overstuur geweest. De baby gaat dan elke keer heel hard tekeer. Dat kan het ook zijn.. jouw adrenaline wat door de baby heen gaat! Sterkte 🍀

3 jaar geleden

Oja en mijn verloskundige zegt steeds een drukke baby is een blije baby, dat ik dat moet onthouden. Probeer te ontspannen..

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb gisteren een auto-ongeluk gehad. Ik was bijrijder maar de klap was behoorlijk en precies aan mijn kant. Bij mij is de auto gordel ook echt in mijn buik geklapt zeg maar. Heb al vanaf dat moment zeurderige buikpijn en inderdaad ook echt harde buiken maar lijkt niet door te zetten. Gelukkig leek met de baby alles goed. Heb alleen zojuist telefoon gehad dat er in mijn bloed, bloed van de baby is gevonden. Moet morgen terug voor echo, controle en nogmaals bloed laten checken. Hoop op het beste ik ben 38-2 dus zou opzicht kunnen bevallen maar het geeft een andere lading als het door een ongeluk op gang komt. Bang dat de baby er last van heeft. Heb jij dat ook? In ieder geval heel heel veel sterkte en hopelijk is alles oké met jou en de baby!

3 jaar geleden

Oh en ik heb juist een hele drukke baby en nu een hele rustige. de gynaecoloog maakte zich wel zorgen omdat ze zoveel rustiger is dus ik denk dat een drukke baby beter is…. Probeer niet teveel te stressen! Je bent in goede handen nu..

3 jaar geleden

Reactie op Shr27

Hoi! Ik heb gisteren een auto-ongeluk gehad. Ik was bijrijder maar de klap ...
Oh jeetje !! Bij mij is idd ook bloed geprikt en gaan ze daar naar kijken. Maar dat duurde een week ! Moet jij nu ook in het ziekenhuis blijven of niet ? Ik ben ook bang dat hij er last van heeft. Ook al was alles goed, maak me toch zorgen, hij bewoog zo gek toen het gebeurde

3 jaar geleden

Reactie op madeliefje111

Oh jeetje !! Bij mij is idd ook bloed geprikt en gaan ze daar naar kijken. ...
Nee gisteren hebben ze bloed geprikt en vandaag heb ik de uitslag gekregen. Ik woon wel in België dus misschien dat jij van Nederland bent en daarom langer moet wachten? Nee ze hebben mij gisteren 3 uur lang onder controle gehouden en toen mocht ik gaan. Mijn man vroeg nog aan de gynaecoloog of het kan zijn dat de baby er iets aan over houd. Kon volgens haar niet uitgesloten worden.. ze zien wel eens baby’s die met letsel geboren kunnen worden maar dat zijn dan de gevallen dat de moeder er ook zeer ernstig aan toe is. Dat is gelukkig niet dus probeer het los te laten! Denk dat je baby het sowieso gevoeld heeft en ook de stress die je daarna ervaart voelt hij ook… dus niet gek dat hij daar op reageert!

3 jaar geleden

Jee wat moet dat schrikken zijn (geweest) zeg! Geen ervaring mee, maar wilde je ook graag veel sterkte wensen ❤