29 Reacties

9 maanden geleden

Crocs?

9 maanden geleden

Teva?

9 maanden geleden

Teva sandalen. Ooit eens gelezen dat dit de enige goede sandalen zijn voor kinderen. Ik vind ze zelf niet heel mooi maar wel heel praktisch.

9 maanden geleden

Ik had vorig jaar zomer gewoon sandaaltjes van de scapino mee op vakantie, van echt leer wel.. merk groot geloof ik. Hij begon toen ook net met stappen en liep prima op deze, ook redelijk betaalbaar nog.. dus niet erg als ze lekker onder het zand zaten of nat/vies werden

9 maanden geleden

Reactie op Elli2123

Teva sandalen. Ooit eens gelezen dat dit de enige goede sandalen zijn voor ...
Die beginnen maar aan maat 24 volgens mij. Had ik ook al naar gekeken

9 maanden geleden

Wij hebben vorig jaar Geox sandalen gehad. Geox Elthan of Macchia. Die hebben een gesloten hiel en de bandjes lopen ook nog over de tenen waardoor de voetjes nog goed beschermd zitten. Hebben die eerst gepast in de winkel en dan online gekocht. (Heb trouwens nog twee paar liggen moest het je interesseren, maat 19 en maat 20).

9 maanden geleden

Reactie op Ada3

9 maanden geleden

Reactie op MBB85

Deze link werkt niet. In België heb ik ze nergens gevonden kleiner dan maat 24

9 maanden geleden

Reactie op Ada3

Deze link werkt niet. In België heb ik ze nergens gevonden kleiner dan maat ...
Ow gek, bij mij werkt de link wel. Maar in Nederland dus vanaf maat 19 te verkrijgen, ook gewoon bij Zalando bijvoorbeeld https://www.zalando.nl/teva-hurricane-xlt-2-unisex-outdoorsandalen-blue-te243b01t-k11.html?size=19

9 maanden geleden

Reactie op MBB85

Ow gek, bij mij werkt de link wel. Maar in Nederland dus vanaf maat 19 te v ...

9 maanden geleden

Reactie op MBB85

Ook bij Zalando in België trouwens https://www.zalando.be/teva-hurricane-xl ...
Ow oke, goed om weten! Het is dan bij Torfs dat ze ze niet hebben in kleine maten.

9 maanden geleden

Even over een andere boeg: eventueel slipstops? Leren zooltje met dun stoffen bovenkant. Geen steun, maar ook geen beperking in natuurlijke beweging/afwikkeling van de voet.

9 maanden geleden

Reactie op Ada3

Nee hoor, vanaf maat 19. Ze vallen ca. 1 maat groter maar dus zeker in kleine maatjes verkrijgbaar.

9 maanden geleden

Reactie op dille0407

Nee hoor, vanaf maat 19. Ze vallen ca. 1 maat groter maar dus zeker in kle ...
En met een linkje naar een Belgische webshop ;) https://hippeschoentjes.be/nl/schoentjes/teva

9 maanden geleden

Reactie op dille0407

Nee hoor, vanaf maat 19. Ze vallen ca. 1 maat groter maar dus zeker in kle ...
Ik had in torfs en as adventure gekekeken vorige zomer en daar zijn ze niet in de kleinste maatjes, vandaar dat ik dat dacht

9 maanden geleden

Crocsss

9 maanden geleden

Reactie op ElSaMini

Even over een andere boeg: eventueel slipstops? Leren zooltje met dun stoff ...
Vorig jaar in de zomer indd vooral slipstops aangedaan bij ons zoontje die net leerde lopen. Kon hij ook gemakkelijk mee kruipen, is niet erg als ze nat/vies worden en niet te warm. Aanrader! We hadden ook sandalen van Scapino, ging ook wel, maar vond hij wel moeilijker om ermee te lopen.

9 maanden geleden

Wat een fijne tips allemaal, dankjewel! Ik ga het eens rustig bekijken allemaal

9 maanden geleden

Reactie op Ada3

Wij hebben vorig jaar Geox sandalen gehad. Geox Elthan of Macchia. Die hebb ...
Dankjewel voor de tip! Hij zit nu in maat 22, maar bedankt voor het aanbod