4 Reacties

3 maanden geleden

Dat herken ik niet. Maar toen mijn zoontje ziek was en ook zwaar ademde, moest ik op de borst kast letten ivm intrekken en neus vleugelen. Je kan altijd de huisarts is bellen voor advies?

3 maanden geleden

Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar als het is wat ik denk dan lijkt het op wat ons zoontje ook een paar weken had. Was alleen niet echt piepen maar meer een zwaarder rochelgeluid. Hij leek daar zelf ook geen last van te hebben. De huisarts had het toen over happy wheezer. Lees nu ook dat het piepen daarmee te maken kan hebben

3 maanden geleden

Reactie op W89

Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar als het is wat ik de ...
Ons zoontje kreeg uiteindelijk ook de diagnose happy wheezer. Dat krijgen ze als ze er geen last van hebben, maar het wel duidelijk hoorbaar is, zonder verdere diagnose. Het intrekken is wel belangrijk in de gaten te houden, dan hebben ze het echt benauwd. Onze zoon is opgenomen geweest en moest ook aan de zuurstof. Was maar goed dat ik er mee naar de huisarts was gegaan.

3 maanden geleden

Ja onze kleine heeft dit ook sinds de geboorte. Meerdere malen naar de huisarts geweest en doorverwezen naar de kinderarts. Eerst werd er gezegd dat we de winter moesten doorbreken ivm de kou kan het normaal zijn. Onlangs dus ter controle weer geweest en vastgesteld dat het een happy wheezer is. Kan geen kwaad zeiden ze maar onze kleine is heeeeeeel actief weet niet wat stil blijven zitten betekent en zweet gigantisch snel.