23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb mijn trouwjurk bij jjshouse gehaald online. Kun je je maten ingeven en dan maken ze het op maat.

2 jaar geleden

Ik heb mijn trouwjurk bij jjshouse besteld hele mooie jurken , en ze maken alles op maat als je je maten doorgeeft

2 jaar geleden

Als je voor iets betaalbaars zoekt heeft asos leuke jurken! Niet veel ‘trouwjurken’ maar wel de moeite waard om even te kijken

2 jaar geleden

Of laat 1 costum made maken! Ik trouw eind volgende maar en heb een eerste afspraak staan op 2 februari voor de jurk🤩

2 jaar geleden

Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent. Zoek je echt een traditionele trouwjurk ? Wed2b heeft hele mooie jurken ( Ook positie ) voor hele leuke bedragen. Gemiddeld kost een jurk daar rond de €700. Zelf houden wij een kleine bruiloft dus ga ik waarschijnlijk voor een leuke simpele jurk van Mamalicious.

2 jaar geleden

Ik heb gewoon een gala jurk gekocht. Voor 160 euro een mooie chique jurk

2 jaar geleden

Bij de Galazaak in Amersfoort

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben zelf bij mijn vorige zwangerschap met bijna 7 maanden getrouwd. Had een feestelijke jurk van Vero Moda met pailletten aan. Met een rok van tule past er best een flinke buik in. Paar glitter all stars eronder want hakken gingen toen echt niet 🙈

2 jaar geleden

Ik heb hier ook zo ‘n stress van trouw in april ik ben dan 28 Weken zwanger dus.

2 jaar geleden

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hier in Tilburg een prachtige nieuwe trouwjurk voor €300 gekocht. Was echt een gelukje! https://instagram.com/uitliefde_bruidsjurken?igshid=YmMyMTA2M2Y=

2 jaar geleden

In Zoetermeer heb je bij Bellyfashion hele mooi en betaalbare jurken. Ook leuke andere zwangerschapskleding trouwens!

2 jaar geleden

Kijk op Vinted! Heb je mooie jurken voor weinig plus ik denk dat je echt wel paar keer naar een atelier zult moeten gaan om hem te verstellen 😅 buik groeit echt hard in die periode. Of kies voor een jurk zonder te laag lijfje. De jurk hierboven met pailletten en tule is echt perfect!

2 jaar geleden

https://www.peek-cloppenburg.nl/nl/dames/kleding/jurken/trouwjurken-1245b754?page=1 Hier staan prachtige en betaalbare bruids- en cocktailjurken op. Van beide ook speciaal voor zwangeren en anders maat groter bestellen en op maat laten maken bij de plaatselijke naaister. Gefeliciteerd en veel plezier.

2 jaar geleden

Lukt het met de zoektocht?

2 jaar geleden

In Vilvoorde (bij Brussel) is een winkel met zwangerschapsbruidsjurken. Wel op afspraak. MILD is de naam. Ze gaat de winkel sluiten maar de huwelijkskleding blijft ze wel nog doen. Een mooie dag gewenst!

2 jaar geleden

Seraphine heeft ook leuke gelegenheids jurken (online). Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!

2 jaar geleden

Ik ben vorig jaar getrouwd toen ik 30 weken zwanger was. Ik heb een trouwjurk op maat laten maken bij Anastasi Bruidsatelier in Nieuwegein. Zij maakt alle jurken helemaal zelf naar wens in alle soorten stof/kleur etc. en ze is ook echt niet duur! Ik kan haar van harte aanbevelen.

2 jaar geleden

Ik heb hier een prachtige jurk gevonden voor mijn geregistreerd partnerschap en familiefeesten deze zomer: https://www.jjshouse.com/nl/Zwangerschaps-Bruidsmeisjes-Jurken-c45/#/

2 jaar geleden

Reactie op Leesa13

Ik heb hier een prachtige jurk gevonden voor mijn geregistreerd partnerscha ...
Ik ga voor deze

2 jaar geleden

Reactie op Leesa13

Ik ga voor deze
Prachtig