31 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ga met 30 weken ook nog vliegen, toch nog even er tussen uit

茅茅n jaar geleden

Waarom niet. Ga wel na of je een zwangerschapsverklaring nodig hebt.

茅茅n jaar geleden

Zeker hoor, wij vliegen naar lanzarote dan. Wel een verklaring nodig maar was geen probleem volgens mijn verloskundige. Ik zou niet meer te ver weg gaan als ik jou was.

茅茅n jaar geleden

Ik vlieg met 30 weken naar Lanzarote en kom terug met 31 weken! Weekje moet kunnen mits complicaties vooraf volgen 鈽猴笍馃槝

茅茅n jaar geleden

Reactie op Valerievanmanen

Ik vlieg met 30 weken naar Lanzarote en kom terug met 31 weken! Weekje moet ...
Aaah super! Jaa is zeker zo鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op DaisyTromp

Ik ga met 30 weken ook nog vliegen, toch nog even er tussen uit
Snap ik dat willen wij daarom ook erg graag!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chayennn

Waarom niet. Ga wel na of je een zwangerschapsverklaring nodig hebt.
Jaa dat klopt!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Emmaaaa22

Zeker hoor, wij vliegen naar lanzarote dan. Wel een verklaring nodig maar w ...
Nee langer als 4 uur vliegen willen wij ook niet! Hoe ver ben je al je gaat? 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op XMM_

Nee langer als 4 uur vliegen willen wij ook niet! Hoe ver ben je al je gaat ...
28+3 ook en 29+3 op de terugweg

茅茅n jaar geleden

Ik ga met 32 weken nog naar Lyon voor werk; overlegd met de verloskundige en bij de KLM mag het tot 36 weken. Als je een laag risico zwangerschap hebt: waarom niet?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Emmaaaa22

28+3 ook en 29+3 op de terugweg
Oh dat is wel toevallig 鈽猴笍 ik ga het donderdag vragen en heb dan zoiezo nog 1 echo voor we zouden gaan

茅茅n jaar geleden

Ik ga met 29 en kom met 30 terug. Zolang de zwangerschap goed gaat en er geen risico鈥檚 zijn, zou ik zeggen gewoon doen! Kijk inderdaad bij de maatschappij tot welke week gewoon mag. Ik krijg sowieso een clear-to-fly verklaring , die mag Max 5dagen oud zijn bij vertrek.

茅茅n jaar geleden

Ik ben met 24 weken naar Mexico gevlogen en vlieg volgende week met 26 weken terug. De vlucht duurt 11,5 uur maar het ging prima :)

茅茅n jaar geleden

Wij gaan in april nog een weekje naar Kreta, ben 28 weken als we weer thuis komen. Tot zover gaat alles gaat dus ik maak me geen zorgen, net voor vertrek ook nog een 27-weken afspraak + echo. Wel even checken met welke airline je vliegt en tot wanneer dat kan zonder verklaring, want dat verschilt per airline. Verloskundigen geven geen echte fit-to-fly verklaring af, als er dan iets mis gaat zouden zij verantwoordelijk zijn. Ze geven wel een standaard verklaring af waarin staat hoe lang je zwanger bent en dat je tot de datum van afgifte van de verklaring een goede zwangerschap hebt etc.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan ook nog op vakantie naar Ibiza rond diezelfde periode. Ik ben dan ook 27 weken zwanger. Ik maak me geen zorgen over het vliegen. Ik zie zo vaak nog vrouwen vliegen die zwanger zijn.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Griekenland. Vind het ergens een beetje spannend, maar ook zoveel zin om met m鈥檔 man en zoontje er nog even tussenuit te gaan. Ik ben 30 weken als we terugvliegen.

茅茅n jaar geleden

Ik dacht bij de eerste blik dat dit ging over 馃 in de zomer ipv 鉁堬笍馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Paradijsvogel88

Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Griekenland. Vind het ergens een ...
Wij willen idd ook naar Griekenland!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Ik dacht bij de eerste blik dat dit ging over 馃 in de zomer ipv 鉁堬笍馃槀
Hahahahaha

茅茅n jaar geleden

Reactie op bbianca1903

Wij gaan in april nog een weekje naar Kreta, ben 28 weken als we weer thuis ...
We gaan met Transavia die mag tot 36 weken, hoe bedoel je fit to fly verklaring? Is een gewone verklaring niet voldoende ?