31 Reacties

één jaar geleden

Wij vertrekken met 28 +4 en komen met 29+4 terug van Kreta 🥰✈️

één jaar geleden

Ik ga met bijna 31,5 weken nog vliegen en met bijna 34 weken terug. Gaan het ervaren haha

één jaar geleden

Wij vliegen ook met 28 weken naar Kreta en 29 weken weer terug in het land. Ik ga een paar dagen van tevoren wel nog even langs VK voor laatste check en verklaring, maar tot nu toe gaat het allemaal goed dus verwacht geen gekke dingen…

één jaar geleden

M'n man wil ook heel graag gaan. En vorige week voelde ik me nog top. Deze week ineens zo slecht. Hoop natuurlijk wel dat het over gaat, maar ben misselijk. Weinig energie en vaak last met lopen bij m'n bekken en buik. Dus nu denk ik.. nee, we blijven wel thuis. We hopen wel einde van de zomer nog te kunnen gaan, hebben ook oudere kinderen die zomervakantie hebben. Maar is natuurlijk onder voorbehoud dat de bevalling goed gaat en alles goed is met baby & mij. En wanneer hij komt haha.

één jaar geleden

Reactie op XMM_

We gaan met Transavia die mag tot 36 weken, hoe bedoel je fit to fly verkla ...
Ja dat bedoel ik juist, ze geven alleen een standaard verklaring af dat je zwanger bent, hoe ver je bent en dat het tot die datum allemaal goed is verlopen etc. voor de rest zullen ze er niet in vermelden dat je "goedgekeurd" bent om te vliegen oid.

één jaar geleden

Reactie op XMM_

We gaan met Transavia die mag tot 36 weken, hoe bedoel je fit to fly verkla ...
Wij gaan binnenkort ook met transavia ben dan 26 weken.maar neem gewoon zo'n standaard verklaring van verloskundige mee in het engels. Heb ook nergens aan moeten/kunnen geven dat ik zwanger ben bij het boeken van de reis. Neem aan dat het gewoon goed is

één jaar geleden

Ik ga 4 mei naar griekenland. Ik ben dan 28 weken. We gaan 11 dagen.

één jaar geleden

Wij gaan begin mei een weekje naar Kos! Ben dan 27 weken. Bij de zwangerschap van me dochter ook met 27 weken op vakantie geweest, toen naar Aruba. Ging prima, nergens last van gehad. Dit keer bewust dichter bij huis, zeker voor een weekje 😊

één jaar geleden

Ik werk voor Transavia, ik kan je zeggen dat er enormmmm veel zwangere vrouwen na week 30 nog vliegen. :)

één jaar geleden

Reactie op Queenliz

Ik werk voor Transavia, ik kan je zeggen dat er enormmmm veel zwangere vrou ...
Jaa? 🙈 had ik niet verwacht hihi