11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel gehoord dat vanaf 28 weken een zwangerschaps verklaring nodig is om te vliegen

3 jaar geleden

Ja, afgelopen zondag gevlogen met 28 weken zwanger precies; met veraring van VK. Ging allemaal goed, maar mijn hele zwAngerschap gaat nog goed eigenlijk (even afkloppen!!). Was korte vlucht van 3u dus weet niet hoe lang je gaat? Tips die de VK gaf: elk uur even staan, compressiesokken dragen Fijne vakantie!!

3 jaar geleden

Ik was 26 weken zwanger toen ik terugvloog vanuit Mexico. De vlucht duurde bijna 10 uur en buiten opgezwollen voeten had ik nergens last van. Het vocht in mn voeten was de volgende dag volledig weggetrokken. Zolang je je goed voelt lijkt het me geen probleem.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem_1998

Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel gehoord dat vanaf 28 weken een zwa ...
Weet je nog waar je dat hebt gehoord? Ik ga met 27 weken vliegen en vlieg in week 28 terug, wilde het zonder verklaring doen..

3 jaar geleden

Weet je nog waar je dat hebt gehoord? Ik ga met 27 weken vliegen en vlieg i ...
Check het bij de vliegmaatschappij waarmee je vliegt. Het verschilt per maatschappij.

3 jaar geleden

Ik vlieg volgende week ook met 28 weken met Transavia. Dit was letterlijk hun reactie toen ik vroeg wat ik mee moest nemen: "Hi, zolang jij verder geen complicaties hebt gehad, hoeven wij geen extra informatie van jou en hoef jij dus niks mee te nemen of regelen." Verloskundige heeft nog wel mn dossier uitgedraaid en meegegeven voor de zekerheid. Ik zou het dus even checken bij je vlucht maatschappij!

3 jaar geleden

Nee helaas niet maar staat ook op internet , maar Je bent 28 weken als je terug vliegt dus volgens mij hoeft het dan niet zoals ik het lees

3 jaar geleden