28 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb er ook eentje maar bij mij word er na inhouding van heffing €449 gestort. De eerste betaling was een stuk minder omdat dat maar over 2 dagen ipv 5 ging maar die betaling specificatie moet je terug kunnen zien in mijn uwv

2 jaar geleden
Reactie op BabyboefXX
Ik heb er ook eentje maar bij mij word er na inhouding van heffing €449 ges ...
€269 delen door 3 dagen zou op hetzelfde dagloon uitkomen als de €449 die ik voor 5 krijg

2 jaar geleden
Reactie op BabyboefXX
Ik heb er ook eentje maar bij mij word er na inhouding van heffing €449 ges ...
Ja ik denk dat ze mijn bedrag baseren op 3 dagen werken… hoe dan? Ik ben sinds januari fulltime zzper en werk 5 dagen, en voldoe aan de uren norm… periode oktober-december vorig jaar wel 3 dagen zzper maar toen ook nog in loondienst, dat is nu weg.
De bedragen waar jullie het over hebben zijn iets beter te behappen.. alsnog geen vetpot hè …

2 jaar geleden
Ik zit ook op €449. €89,82 netto per dag. Ik krijg overigens ook van mijn aov nog gestort gelukkig.
Hoe lang heb je je onderneming al?

2 jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik zit ook op €449. €89,82 netto per dag. Ik krijg overigens ook van mijn a ...
Ik krijg vanaf volgende week ook 449! Gelukkig! Het klopt wat hieronder gezegd werd, de eerste betalingsweek was 31-05 t/m 2-06 en dit zijn slechts 3 werkdagen. Vanaf volgende week is het 5 werkdagen en ontvang ik de volle pond. Pfff gelukkig maar! Dankjulliewel voor de reacties!

2 jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik zit ook op €449. €89,82 netto per dag. Ik krijg overigens ook van mijn a ...
Helaas nog niet lang genoeg om ook uitgekeerd te krijgen van een aov 🥴 dus dit inkomen is nu alles wat er is, vandaar de paniek 😜

2 jaar geleden
Reactie op MinneenLieven
Helaas nog niet lang genoeg om ook uitgekeerd te krijgen van een aov 🥴 dus ...
Misschien dat het uwv daarom ook lager inschaalt? omdat je dan nog niet vaak genoeg aan het uren criterium hebt voldaan ofzo?

2 jaar geleden