28 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb er ook eentje maar bij mij word er na inhouding van heffing €449 gestort. De eerste betaling was een stuk minder omdat dat maar over 2 dagen ipv 5 ging maar die betaling specificatie moet je terug kunnen zien in mijn uwv

2 jaar geleden
Reactie op BabyboefXX
Ik heb er ook eentje maar bij mij word er na inhouding van heffing €449 ges ...
€269 delen door 3 dagen zou op hetzelfde dagloon uitkomen als de €449 die ik voor 5 krijg

2 jaar geleden
Reactie op BabyboefXX
Ik heb er ook eentje maar bij mij word er na inhouding van heffing €449 ges ...
Ja ik denk dat ze mijn bedrag baseren op 3 dagen werken… hoe dan? Ik ben sinds januari fulltime zzper en werk 5 dagen, en voldoe aan de uren norm… periode oktober-december vorig jaar wel 3 dagen zzper maar toen ook nog in loondienst, dat is nu weg.
De bedragen waar jullie het over hebben zijn iets beter te behappen.. alsnog geen vetpot hè …

2 jaar geleden
Ik zit ook op €449. €89,82 netto per dag. Ik krijg overigens ook van mijn aov nog gestort gelukkig.
Hoe lang heb je je onderneming al?

2 jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik zit ook op €449. €89,82 netto per dag. Ik krijg overigens ook van mijn a ...
Ik krijg vanaf volgende week ook 449! Gelukkig! Het klopt wat hieronder gezegd werd, de eerste betalingsweek was 31-05 t/m 2-06 en dit zijn slechts 3 werkdagen. Vanaf volgende week is het 5 werkdagen en ontvang ik de volle pond. Pfff gelukkig maar! Dankjulliewel voor de reacties!

2 jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik zit ook op €449. €89,82 netto per dag. Ik krijg overigens ook van mijn a ...
Helaas nog niet lang genoeg om ook uitgekeerd te krijgen van een aov 🥴 dus dit inkomen is nu alles wat er is, vandaar de paniek 😜

2 jaar geleden
Reactie op MinneenLieven
Helaas nog niet lang genoeg om ook uitgekeerd te krijgen van een aov 🥴 dus ...
Misschien dat het uwv daarom ook lager inschaalt? omdat je dan nog niet vaak genoeg aan het uren criterium hebt voldaan ofzo?

2 jaar geleden
Die van mij is vandaag voor het eerst gestort, maar die is ingegaan per 2 juni dus vorige week vrijdag, heb vandaag ook maar 89,82 gekregen.. dat is dan alleen van 1 dag, krijg ik dan volgende week het geld van deze week? Vind het een beetje gek hoe dat in elkaar zit met wanneer ze elke keer uitbetalen

2 jaar geleden
Reactie op Mi Lady
Die van mij is vandaag voor het eerst gestort, maar die is ingegaan per 2 j ...
Ja klopt! Daar ben ik dus ook achter gekomen vandaag.. de eerste (en waarschijnlijk dan ook de laatste) betaling zijn niet altijd 5 werkdagen achter elkaar. Ze gaan dus uit van een dag loon. Dit maal 5 is dus je werkelijke uitkering en zal volgende week dan dus wel compleet gestort worden.
Ze maken het weer lekker ingewikkeld daar bij het UWV 😉

2 jaar geleden
Hoe lang zat er tussen het aanvragen en de toewijzing bij jullie? Ik heb m bij 32/33 weken aangevraagd. Ga met 36 weken met verlof. Heb wel een brief gekregen waarop staat dat ik het heb aangevraagd, maar niks over bedragen ofzo.

2 jaar geleden
Reactie op Mollie2021
Hoe lang zat er tussen het aanvragen en de toewijzing bij jullie? Ik heb m ...
Ik heb em volgens mij in april aangevraagd, een week later al brief met toewijzing gekregen en vandaag voor t eerst betaald, maar er stond dat het tot 8 weken kon duren als ik het goed herriner.

2 jaar geleden
Reactie op Mollie2021
Hoe lang zat er tussen het aanvragen en de toewijzing bij jullie? Ik heb m ...
Ik heb hem ook met 32 weken aangevraagd (ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het pas bij 32 weken kon?) en komende dinsdag 36 weken, maar nog niets gehoord. Ik verwacht dat het wel goed komt en dat het anders met terugwerkende kracht wordt overgemaakt.

2 jaar geleden
De mijne heb ik ook een aantal weken terug aangevraagd, staat nu op beoordeling en hoor de 22e of het toegewezen wordt. Zit nu al in mijn verlof, dus hopelijk krijg ik het met terugwerkende kracht. Volgens mij is rond de 1000,- per maand het maximale wat je kan krijgen netto. Daarom dat ik een aantal jaar terug al een AOV heb afgesloten zodat je beide als vangnet hebt. Dan wordt het een leuk bedrag bij elkaar.

2 jaar geleden
Reactie op J133!
De mijne heb ik ook een aantal weken terug aangevraagd, staat nu op beoorde ...
Ik krijg 90 netto per dag.. 5 dagen in de week.. dus ongeveer 450 per week.. wel iets meer dus dan 1000€ ;)

2 jaar geleden
Reactie op Firstfrummel❤️
Ik krijg 90 netto per dag.. 5 dagen in de week.. dus ongeveer 450 per week. ...
Ik heb aangegeven geen loonheffingskorting te willen dus dan wordt het rond de 1000 per maand. Mijn boekhouder raadde me dit aan omdat dit uiteindelijk voordeliger zou zijn voor mij.

2 jaar geleden
Reactie op eleonorevandijk
Ik heb aangegeven geen loonheffingskorting te willen dus dan wordt het rond ...
Krijg ik ook niet….

2 jaar geleden
Ik heb net ook m’n bedrag gehoord, maar ik ben daarnaast ook nog in loondienst. Eigenlijk snap ik nog steeds niet wat ik nu ga ontvangen 🙈
Er staat een dagloon van €129,43 maar ik weet niet of dit inclusief mijn dienstverband is? Zo nee: hoeveel dagen krijg ik dan uitbetaald voor m’n zzp werkzaamheden? Zit niks anders op dan maar af te wachten?