9 Reacties

4 weken geleden

Mijn zoon was 20 maanden toen wij de tweede kregen. Sindsdien doe ik alles met een meerijdplankje. En als we echt ergens heen gaan waar hij lang moet lopen nemen we de buggy ook mee en duwt mijn man die, maar dat is echt zelden. Ik heb een duowagen nooit gemist. Maar mijn zoon wilde sowieso altijd al erg veel zelf doen en het liefst zo min mogelijk in de wagen.

4 weken geleden

Ik zou geen nieuwe wagen meer kopen eerlijk gezegd. Je zou in begin de jongste nog in draagzak kunnen dragen en oudste in buggy als die niet wil stappen. En later zou ik dan eerder naar Boulder kar ofzo overstappen. Je oudste zal toch meer ook gewoon zelf stappen lijkt me. Maar blijft wel iets persoonlijks. Denk dat je je best even inbeeld waarvoor je de buggy nu nog allemaal gebruikt enzo en hoe je dat dan ziet met twee kids.

4 weken geleden

Onze zoon was 20 maanden toen nr 2 geboren werd. Wij hebben een Stokk Xplory en die kan ook niet omgebouwd worden. We hebben in het begin veel gebruik gemaakt van de draagzak tot zoon 2 te zwaar werd. Had een meerijdplankje maar daar heeft zoon 1 letterlijk een straat opgestaan. Hij haatte het, kon niks zien.. afijn. Ik heb via Marktplaats een duowagen op de kop kunnen tikken voor €75, een showroom model en die neem ik mee als ik alleen met ze ben. Nadeel is dat zoon 1 voorin moet en met z’n voeten de grond raakt. Als we met z’n allen op pad gaan dan de Xplory en buggy/fietsje voor de oudste. Maar ja; wel weer extra “zooi” in huis..

4 weken geleden

Wij hebbe een duo wagen voor 4 kids dalijk😅 had die gekocht toen ik zwanger was van 3e, met 2 gewoon meerijdplankje erop gezet maar 1e is van jan21 en 2e van aug23 dus die kon al bijna alles zelf lopen scheelt natuurlijk ook. Onze 2e was 14m toen 3e kwam (okt24) onze 4e gaat in feb26 geboren worden. Bij onze kinderwagen kunne er 2 zitten of wieg erop en heb meerijd plankje + oudste 2 vinden t leuk om voorop in de bak te zitten dus dat scheelt ook enorm, ik heb al me kinderwagens 2e hands gekocht

4 weken geleden

Onze dochter loopt ook het liefste nu al! Loopt al sinds ze 1 is. Daarom zitten we zo te twijfelen moeten we wel of niet een nieuwe wagen kopen . Ze zal niet tegen die tijd hele grote stukken dan al lopen denk ik

4 weken geleden

Onze kinderen schelen 16 maanden ik heb hem de eerste 4 maanden in de draagzak gedaan en dan de kinderwagen met het zitje voor mijn oudste. Had de wieg bewaard want soms wilde ze lopen en dan deed ik de wieg weer op de kinderwagen voor de baby. En na 4 maanden een duo buggy van deryan gekocht. Zitten ze naast elkaar en echt een top ding.

4 weken geleden

Bij ons schelen ze 17 maanden. Ik heb tweedehands de bugaboo donkey duo wagen gekocht. Loopt je dochter veel of zit nog graag in de buggy? Je kan ook altijd een meerijdplankje halen als ze graag loopt. Die van mij is echt lui😅😒 Dus was een duowagen echt wel nodig. Maar echt niet splinter nieuw kopen hoor!

3 weken geleden

Wij hebben een duowagen waarbij ze achter elkaar zitten en je dus een smalle wagen hebt. Vind ik makkelijker dan een brede, bijvoorbeeld in de winkel, bus en onze kleine gang. Heel blij mee! M'n zoontje is nu 2,5 en zit er nog heel vaak in als we gaan wandelen of langer op pad zijn.

vorige week

Uppababy Vista