29 Reacties
3 jaar geleden
Een deel van mijn familie en die van men vriend weten het ookal en ben morgen (zondag) 13weken maar
Weten ook niet wanneer we het op facebook gaan zetten zodra we de nipt hebben en het geslacht weten gaan we het met onze familie en dichtstbijzijnde vrienden delen en misschien daarna op facebook 鈽猴笍
3 jaar geleden
Wij doen het na de geslachtsecho! Bij m鈥檔 zoontje bekend gemaakt na de nipt.
3 jaar geleden
Ergens nadat iedereen die belangrijk is plus werk het weet, en misschien toch nog de nipt afwachtende rond begin februari.
Overigens had mn vader uit dom enthousiasme zelf gepost dat hij nog een kleinkind kreeg zonder erbij na te denken dat we het nog niet wilden. Gelukkig zag mn ma het snel en was ik niet getagged dus hopelijk zagen de mensen die het nog niet wisten het ook niet...
3 jaar geleden
Ben nu 10 weken. Morgen vertellen wij het de familie en met oud en nieuw vrienden. Wij maken het verder bekend na de nipt uitslag en 13 weken termijn echo.
3 jaar geleden
Ik denk dat ik wacht tot we het geslacht weten. Ik post niet zo veel op social media (heb alleen instagram) en gebruik het voornamelijk voor mn werk dus ik denk gewoon een eenmalige simpele post net zoals ik bij mn eerste deed!
En mn partner doet sws niks, die heeft geen social media 馃槢

3 jaar geleden
Reactie op Judith 7
Ja doen wij ook. Nipt en 13 weken echo afwachten en dan na geslacht bekendm ...
Ik heb geen 13 weken echo.
Aangezien ik donderdag 22 December de 12 weken echo gehad heb en de niptest. Ben van Belgi毛 dus En gaan het geslacht ook gewoon alleen delen met de familie en vrienden en derna zetten we het zo op facebook vind namelijk als we dat delen en we hebben foto鈥檚 hou ik da liever voor ons dan heel dat gedoe op fb te zetten maken gewoon met een klein rompertje en een beertje echofoto鈥檚 en een tekstje bekent want anders is er te veel rond en nah k wil da liever zo houden snap je
3 jaar geleden
Wij gaan het na de nipt en de 13 weken echo vertellen, naasten familie, vrienden en een deel van onze collega's weten het al 馃槆
3 jaar geleden
Wij zitten in dubio, ben morgen pas 9 weken. Maar vanochtend het laatste rondje gehad in de familie. Eigenlijk weet iedereen het nu al, familie, meeste vrienden en werk.
Al 2 goed echo's gehad en had vanochtend foto's gemaakt bij de boom om aan mijn oma te laten zien.
Van de ene kant denk ik, dan kunnen we het nu net zo goed online gooien. Maar hadden eigenlijk gezegd te wachten tot de volgende echo (6 januari)
3 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Wij zitten in dubio, ben morgen pas 9 weken. Maar vanochtend het laatste ro ...
Zelfde dubio als bij mij dus 馃槄 Denk wel dat ik het toch met kerst op social media zet, vind de foto zo leuk haha en geslacht willen we niet weten, dus daar hoef ik toch niet op te wachten.