25 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een hele grote gekocht maar vind 'm een beetje lomp dus misschien koop ik binnenkort een andere die wat kleiner is

één jaar geleden

Ik heb er 1 van snoozz.. je legt hem tussen je benen als je gaat slapen (zijslaper) dit zorgt ervoor dat je bekken recht liggen en je buik ook.. dus er drukt geen gewicht op je buik.. ik kan niet slapen zonder

één jaar geleden

Ik gebruik die van de Hema, hij ligt heerlijk. Maar toch een haat liefde verhouding er mee. Kan het heerlijk tegen je aandrukken en fijn voor mijn heupen. Enige is ik kan niet goed stil liggen en heb er steeds ruzie mee als ik me omdraai. Dus gooi m regelmatig halverwege de nacht uit bed😅

één jaar geleden

Ik heb het BabyBub maternity pillow. Heerlijk, blijft hem denk ik ook gebruiken als ik niet meer zwanger ben 😂

één jaar geleden

Ik slaap al vanaf week 16 met de Litollo J. Qua vorm/grootte ideaal en kan er echt fijn mee slapen. Een vriendin die in december bevallen is, heeft m ook en de gebruikt m altijd bij t voeden. Laatst was ik daar en hij is ook wel handig als je op de bank wil zitten met je kindje op schoot. Kortom: ik denk dus wel een goede aankoop. Alleen die hoezen zijn best wel duur. Ze waren laatst in de aanbieding op Bol. Echt spijt dat ik toen niet had toegeslagen.

één jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

Ik heb er 1 van snoozz.. je legt hem tussen je benen als je gaat slapen (zi ...
Hoe leg jij hem tussen je benen🫣 (of al ouder?) Ik heb hem ook 2 maandjes nu, maar blijft hard heb hem nu maar tegen me aan liggen en knuffel ermee

één jaar geleden

Ik heb er ook één, een J vorm. Ik val er heerlijk mee in slaap maar ik draai veel en ik kan niet draaien met het kussen. Ik word er wakker van en het kost me veel moeite om het kussen dan weer mee te draaien naar de andere zij. Hebben meer hier last van? Ik slaap nu met een kussentje tussen mijn benen nu. Maar ik twijfel om een babybup kussen te halen! Ik denk dat dat meer wat voor mij is

één jaar geleden

Doomoo kussen gebruik ik. Maar ik moet zeggen dat ie vaker op de grond ligt dan dat ie in gebruik is. Ik draai ontzettend veel tijdens het slapen en dan irriteer ik me aan dat ding😅 wel een hele fijne kussen, ook als voedingskussen

één jaar geleden

Iedere x als er een topic wordt geopend over een zwangerschapskussen moet ik even de litollo XXL de hemel in prijzen. Ik kan echt niet meer zonder, het helpt mij om op mijn linker zij te blijven liggen. Ik heb last van bekkeninstabiliteit en kon gewoon niet meer slapen van de pijn, een gewoon kussen alleen tussen de benen was voor mij niet genoeg want die raakte ik in de nacht kwijt. Ik slaap nu pijn vrij en heb overdag ook minder klachten. Vorige zwangerschap ook deze variant gehad en heb er zelfs tot na de bevalling nog lang mee geslapen. Ook veel gebruikt tijdens het voeden van mijn kindje op bed.

één jaar geleden

Iedere x als er een topic wordt geopend over een zwangerschapskussen moet i ...
Deze 😍

één jaar geleden

Deze 😍
Deze staat in m'n winkelmand van bol.com. Ik twijfel elke keer of en welk kussen ik moet nemen. Geen idee hoe ermee te slapen en al helemaal niet hoe erna mee te voeden. Elke keer weer twijfel waardoor ik niet op betalen klik🙈 misschien toch maar een keertje doen

één jaar geleden

Ik gebruik die van snoozz, vind ik erg fijn in gebruik. Kan echt niet meer zonder... zal het ook blijven gebruiken na mijn zwangerschap

één jaar geleden

Oh man ik ben zo blij met mn reuze kussen! Mn vriend heeft even dikke pech want de enige die ik nu knuffel is mijn grote reuze vriend 😆 Ik heb eentje die helemaal om je heen ligt zeg maar....als een grote U. Ik lig dan op mn zij en kan achter ook het kussen tegen mn rug duwen. Aan de voorkant kan ik een stuk tussen mn benen doen. En mn buik rust er ook tegen. Ik kan echt niet zonder! Aan het einde van de dag voel ik alle spanning weg zakken als ik me helemaal in dat ding heb gerold haha!

één jaar geleden

Reactie op Sharzzz

Deze staat in m'n winkelmand van bol.com. Ik twijfel elke keer of en welk k ...
Jaa ik vind hem echt mega fijn! Voor het voeden kan je tegen het hoofd kussen gedeelte aan gaan zitten en 1 van de 2 zijdes over je schoot heen doen voor ondersteuning van de arm. Voor de rest werkt het eigenlijk imo als een gewoon voedingskussen. Voor het slapen ga ik op 1 van mij 2 zijdes liggen en doe ik de arm van op welke zij ik lig onder de kussen door en dan het lange gedeelte tussen mijn benen in.

één jaar geleden

Reactie op Kellssss

Ik heb er ook één, een J vorm. Ik val er heerlijk mee in slaap maar ik draa ...
Ik slaap in de winter onder een verzwaringsdeken. Dan kost draaien iets meer energie, maar onder een normale deken, valt t mij mee. Kussen tussen de benen, benen draaien, afzetten met ellebogen en klaar. Alleen soms heb ik daarna dat ik me even opnieuw moet instoppen qua deken, anders wordt het koud 😅. Maar dit weegt voor mij niet op tegen de voordelen.

één jaar geleden

Reactie op Sharzzz

Deze staat in m'n winkelmand van bol.com. Ik twijfel elke keer of en welk k ...
Dat heb ik dus ook . Weet ook echt niet hoe dit werkt 🙈

één jaar geleden

Reactie op 25mama

Ik heb het BabyBub maternity pillow. Heerlijk, blijft hem denk ik ook gebru ...
Ziet er ook interessant uit. Wel heel anders dan de rest. Ik wist niet dat zo eentje bestond.

één jaar geleden

Interessant allemaal. Maar vind het nog steeds moeilijke keuze 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Ik slaap in de winter onder een verzwaringsdeken. Dan kost draaien iets mee ...
Hahaha ja dat heb ik dus ook, ben ik m’n deken weer ergens verloren in bed 😂 ik draai zo veel merk ik nu haha. Ik slaap opzich nog prima zonder maar moet het binnenkort maar weer proberen haha

één jaar geleden

Reactie op Phoneutria

Ziet er ook interessant uit. Wel heel anders dan de rest. Ik wist niet dat ...
Nee ik ook niet, maar hij is echt heel fijn en niet zo groot als die andere enorme zwangerschaps/Voedingskussens :)