16 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 1,75 en draag de broeken van prenatal vind ze echt heel fijn! Misshien daar eens opkijken?

3 jaar geleden

Ik heb 3 broeken via Vinted van Mamalicious en Noppies en met name die van Noppies is ontzettend lang!

3 jaar geleden

Ik heb een hele chille grijszwarte spijkerbroek van de prenatal gekocht waar 30 cm af moest van de pijpen voor mij, ben 153cm haha. Vond alle broeken van de prenatal nóg langer dan normaal dus wellicht kan je daar slagen!

3 jaar geleden

Jaaaa ik heb dé tip! Op insta/online via ByKels kun je positie flared broeken op maat laten maken (maar 50 euro!). Je kan zelf de binnenmaat van je benen doorgeven. Zitten echt heerlijk en perfecte lengte dus 🙏.

3 jaar geleden

Reactie op xRachelx

Ik ben 1,75 en draag de broeken van prenatal vind ze echt heel fijn! Misshi ...
Ik ben zelf 1.84m en heb ook die van de prenatal!

3 jaar geleden

Ik ben 1,85 en heb 2 broeken (Jeggings) van only maternity. Lengte maat 34. Zitten als een legging maar zien er dus gewoon als spijkerbroek uit. Ik ben fan!😊

3 jaar geleden

Reactie op Schaapje1992

Jaaaa ik heb dé tip! Op insta/online via ByKels kun je positie flared broek ...
Yes deze tip wilde ik ook delen 😊😊

3 jaar geleden

Prenatal heeft lengte maat 34 en ook Love2wait lengte 34 valt heel mooi lang! Pas er met 1.83m en relatief lange benen makkelijk in :)

3 jaar geleden

Hier ook lengte 34 van love2wait, zitten goed en ik ben 1.87. Ik ben nu ook erg benieuwd naar die op maat gemaakte tip hieronder. Thanks!

3 jaar geleden

Atelier Melon heeft mooie jeans en vallen lang. Een van die modellen op de foto’s is ook 1.84. Ben zelf 1.77 (met lange benen) en zit bij mij erg goed. Wellicht proberen waard.

3 jaar geleden

Reactie op eleonorevandijk

Atelier Melon heeft mooie jeans en vallen lang. Een van die modellen op de ...
Deze had ik op het oog. Vind ze alleen zo duur! Wel de moeite waard dus. Vallen deze broeken op maat?

3 jaar geleden

Reactie op momtobexxx

Deze had ik op het oog. Vind ze alleen zo duur! Wel de moeite waard dus. Va ...
Ja ik vind hem erg lekker zitten. Droeg voor de zwangerschap een S en heb dat nu weer besteld en is de goede maat (ondanks dat ik het gevoel heb dat niet alleen mijn buik maar ook mijn benen steviger zijn geworden). Ik heb ook even getwijfeld, maar dacht hoe langer ik wacht hoe korter ik hem aan kan 😅 je bent immers niet eeuwig zwanger.

3 jaar geleden

Zelf ben ik 180 en heb 2 Flared broeken van prenatal, die zijn lekker lang. En een spijkerbroek van zeeman(alleen online &goedkoop) die is voor mij goed qua lengte. Valt wel heel groot, was weer goed voor m’n zelfvertrouwen 🙂

3 jaar geleden

Ambika, die zijn lang

3 jaar geleden

Deze?

3 jaar geleden

Of op maat