5 Reacties

3 jaar geleden

Welke omgeving zoek je?

3 jaar geleden

Een shoot kun je het beste inplannen tussen 32-35 weken. Er zijn een heleboel goede fotografen dus je moet vooral kijken welke smaak je aanspreekt denk ik. In welke regio woon je?

3 jaar geleden

Welke omgeving zoek je een fotograaf? Zelf ben ik in de omgeving Rotterdam gaan kijken. Heb er nu een gepland staan over 2 weken. Fotograaf gaf aan dat het beste tussen de 30 en 36 weken is. Zelf heb ik op diverse websites gekeken en ook naar de insta accounts met wat voor foto's ze maken. Waar houd je zelf van? Wij waren wel laat met inplannen. En ik heb haar vorige week een mail gestuurd. Ik had niet bedacht dat het zo druk zou zijn (super stom natuurlijk..) gelukkig had ze last minute nog een plekje.

3 jaar geleden

Hallo! Ik weet niet waar je woont maar SB-fotografie of Milou Briels (limburg) is een goeie fotografe. Ik heb bij beide met mijn eerste zwangerschap foto鈥檚 laten maken, en voor deze zwangerschap staan de shoots gepland met 34 weken 馃グ Werd me destijds aangeraden om tussen de 31 en 36 weken foto鈥檚 te laten maken. Liefs馃挅

3 jaar geleden

Hey! Zo bijzonder om dit moment vast te leggen! 馃馃檹馃徑 Ik zou je zeker willen helpen. Stuur me even een berichtje op insta @sophie.filmrs