12 Reacties
4 maanden geleden
Ik vertrek altijd gelijk als ze wakker is, na haar ochtend slaapje. Meestal wordt ze na een uur zwemmen weer moe, dus dan gaan we weer. Je kunt evt wat meenemen om te eten direct na het zwemmen?
Het is echt heel leuk om samen te doen, en komt vast en zeker goed hoor! Gaat je kindje echt super vinden.
4 maanden geleden
Ik vertrek ook altijd na een dutje. Uurtje zwemmen ongeveer, soms wordt het 1,5 uur als ze een goede dag heeft.
Ze wordt wel hongerig (en daardoor chagrijnig) van zwemmen, dus na het zwemmen wikkel ik haar in een handdoek en geef haar een boterham.
Heb ik meteen even tijd om mezelf aan te kleden en na die boterham weer een veel gezelligere dreumes die ik zonder moeite aan kan kleden😉
4 maanden geleden
Het is en blijft proberen 😉 onze zoon is erg actief na zijn ochtend dutje maar tja als die dan eens een stuk later op de dag valt, komt het soms heel ongunstig uit . Ik heb het 2 keer opgelost door hem in de draagzak te doen voor een cat nap van 40 min naar het strand toe (hij was al moe en ik weet dat hij tijdens her lopen snel in slaap valt) en we hebben 1x de gok genomen om hem in de maxi cosi te. zetten en te gaan rijden. Hij viel niet gelijk in de auto in slaap dus hebben we nog ruim 30 min op de parkeerplek staan wachten tot ie een goed dutje had gepakt 🤣 Kleintjes laten zich moeilijk inplannen 😜
4 maanden geleden
Hier gaat het nu juist makkelijker sinds ze over is op 1 slaapje. Maar toen ze nog 2 slaapjes had, gingen we vaak vroeg, zodat we daar om 09:00 u waren. Dan bleven we een uurtje, max 1,5. Dan terug naar huis in de auto (en af en toe een snackje geven zodat ze niet in slaap viel) en dan thuis rond 11:00 u naar bed.
Nu met1 slaapje kunnen we iets langer in het zwembad blijven en gaat ze thuis om 12:00/12:30 naar bed dan.
4 maanden geleden
Van de week ook wezen zwemmen, meteen na het eerste dutje vertrokken en 1/1,5 uur gezwommen en daar een boterhammetje gegeven. Toen naar huis gegaan en vrijwel direct daarna weer gaan slapen.
4 maanden geleden
Wij zwemmen al met haar vanaf dat ze +/- 8 weken was, hierdoor is ze ook wel gewend dat ze soms wat later haar fruithapje krijgt of naar bed toe gaat. Wij kijken dan ook niet zo heel erg op de klok maar kijken gewoon naar haar, als we zien dat ze moe is gaan we richting huis (wij wonen vlakbij het zwembad) en dan hop naar bed. 🙃
Als je kindje nog twee slaapjes doet kan je denk ik het beste na het ochtendslaapje gaan, en wat eten meenemen voor in het zwembad.
3 maanden geleden
Wij gaan direct na het ochtendslaapje. Drinken en een babykoekje (voor het gemak, anders fruit) in de auto. Zwemmen houdt hij nog niet lang vol, na een half uur tot uurtje is het vaak wel weer klaar. Dan eten we daar nog een broodje in het zwembad. Dat is meestal rond 12.00 en dan weer naar huis voor middagdutje, rond 13.00.
3 maanden geleden
Wat iedereen hier doet haha, na het ochtend slaapje. Na 1,5 uur heeft ie het wel gehad dus zijn we mooi voor zijn middagslaapje weer thuis.