5 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook als we haar nek op blote arm hebben dan zweet ze ook in de nekje. Anders geen last van. Alleen huid op huid.

2 jaar geleden

Alleen als ze op mijn arm ligt. Als ze dit altijd heeft zou ik het bij je volgende bezoek aan het consultatiebureau even melden. Ze vragen bij ons bij elk bezoek of ze zweet, benauwd oogt, moe is of geluid maakt tijdens de fles.

2 jaar geleden

Ja, bij ons ook! Ook wanneer ze op het voedingskussen ligt. Dus het ligt niet aan het huid op huid. Opzich niet gek. Het lichaam verbruikt energie om te eten en ook om het te verteren (thermisch effect van voedsel). Als ik merk dat het haar heel veel moeite kost om te drinken of ze is ook onrustig dus stop ik soms even, laat haar tot rust komen en voed dan verder. Maar meestal trekt het ook weer gewoon weg na een voeding.

2 jaar geleden

Oja onze ook af en toe. Hydrofiele doek onder het hoofdje leggen en/of je arm waar zij ligt. Was bij ons na een paar dagen ineens weer minder. Misschien de hormonen die nog werkende waren of het weer, zolang het niet te gek wordt lijkt het mij niet ernstig. Mijn man heeft ook altijd zweet op de snoet als tie vol zit van het eten haha

2 jaar geleden

Bij ons ook regelmatig, maar ze lijkt er geen last van te hebben dus ik vind het prima 馃槆