7 Reacties

2 maanden geleden

Waar zit je pijn en heb je ook daadwerkelijk koorts? Misschien een longontsteking. Ik zou even de huisarts bellen

2 maanden geleden

Middenrif zit het ik heb contact opgenomen met de hap mocht langskomen ben nu inderweg

2 maanden geleden

Veel succes, wat ontzettend naar... Beterschap. Weet je inmiddels wat je hebt?

2 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Veel succes, wat ontzettend naar... Beterschap. Weet je inmiddels wat je he ...
Dankjewel! Mogelijk galblaasonsteking ze moeten het nog onderzoeken wacht nu op een echo

2 maanden geleden

Hoe gaat het??

17 dagen geleden

Ik heb een tijdje terug ook gelijksoortige klachten gehad. Ik ben toen doorverwezen naar de spoedeisende hulp omdat de huisarts dacht dat ik trombose had omdat mijn waardes wat verhoogd waren (blijkbaar hebben meer vrouwen dit in de weken na de bevalling). Gelukkig konden de artsen trombose uitsluiten maar ze konden niet vinden wat nou de oorzaak was van de pijn die ik had. De arts zei dat het waarschijnlijk een steriele acute ontsteking was ergens tussen mijn organen maar hij kon niet precies vaststellen waar. Na drie dagen werd de pijn minder.

17 dagen geleden

Het blijkt een immuumsysteem ziekte te zijn wss: sarcoidose maar met zekerheid weten ze het niet ben nu nog volop in onderzoek om het met 100% zekerheid uit te sluiten