20 Reacties

3 maanden geleden

Ja zeker! Hier heeft ze er nog niet zoveel zin in

3 maanden geleden

Onze dochter loopt ook nog niet (los). Loopt wel achter een loopkar, verder staan met vasthouden. Hier vragen ze dat ook soms.. mr ik denk echt het komt vanzelf wel. Kan soms ook weer heel snel gaan. Mocht ze echt buiten de 18 maanden komen en dan nog niet los lopen zal ik me wat ongeruster gaan maken.

3 maanden geleden

Onze zoon liep pas met 2 jaar, en onze dochter nu 13 maanden staat wel los, loopt en staat langs alles, ook met de loopkar. Het komt goed! Mensen vinden overal wat van.

3 maanden geleden

Reactie op Wendyelst

Onze dochter loopt ook nog niet (los). Loopt wel achter een loopkar, verder ...
Jaa me zoontje loopt ook idd alleen als hij iets vast heeft hij durft nog niet los te lopen merk ik. moet me misschien minder zorgen erom maken!

3 maanden geleden

Ons zoontje stond gister voor het eerst 5 seconde los. Was een foutje, want heeft ie daarna niet meer gedaan. Loopt ook sinds gister een paar stapjes langs de bank, maar moeizaam. Komt wel! Als je af en toe een beetje vooruitgang ziet hoef je je nergens zorgen om te maken denk ik zo ☺️

3 maanden geleden

Die van mij kan nog nieteens zelfstandig tot zit komen 😅. Als ik hem neerzet, zit hij wel maar wiebelt erg (wil het ook niet teveel oefenen/forceren zolang hij het nog niet zelf kan). Begint nu net met zichzelf optrekken en dan (wankel!) te staan terwijl hij ergens tegenaan leunt. Oudste zette eerste stapjes los bij 16 mnd, en liep een maandje later.

3 maanden geleden

Geen reden tot onzekerheid hoor! In deze mijlpaal zit veel spreiding in wat normaal is. Ook hier nog geen lopend jongetje, wel stapjes langs dingen af maar nog zeker niet los. Daarin tegen zegt hij wel echt meer dan gemiddeld veel woorden.

3 maanden geleden

Ons zoontje is van 26 juli en loopt ook nog niet. Zelfs niet langs de meubels etc! Geen zorgen, ze kunnen ook pas met 18 maanden gaan lopen! Als ze nu al lopen is alleen maar heel erg snel.

3 maanden geleden

Onze dochter (14 maand) loopt net langs te meubels. Ik vind dit al erg snel Onze zoon begon pas met lopen met 20 maanden. Die had gewoon geen zin, met kruipen kwam hij er ook wel. Ik was toen ook erg onzeker want alle kinderen van zijn leeftijd toen liepen al! Cb stelde me gerust, t komt wel goed. Het gemiddelde is 1,5 jaar zei de arts toen (en zelf had ze ook 3 kinderen die ook ‘pas laat’ gingen lopen. Dus no worries !

3 maanden geleden

Mijn dochter van 4 juli wandelt enkel aan 2 handjes, niet los en staat ook niet alleen recht

3 maanden geleden

Dankjewel voor jullie reacties, het stelt me zeker gerust!

3 maanden geleden

Mijn eerste liep pas met 1,5 jaar. Mijn dochter gaat nog later zijn gok ik. Ze tijgert nog en trekt zich nog niet op, maar ik zie vooruitgang en daarom maak ik me geen zorgen. Ik liep zelf ook laat, dus het zal wel in de genen zitten. Ik kan nu prima lopen ;)

3 maanden geleden

Hier ook nog niet hij is bijna 14 maanden. Staat alleen en houd zich vast. Maar nog geen stapjes haha komt van zelf wel! Ik geniet juist enorm van deze tijd..

3 maanden geleden

M’n moeder zegt altijd; maak je geen zorgen. Iedereen op zn eigen tijd! Op achtien jarige leeftijd drinkt/eet/loopt/praat iedereen

3 maanden geleden

Mijn dochter liep pas met 15 maanden. Loopt hij wel langs de meubels?

vorige maand

Mijn zoon is over een paar dagen 16 m en loopt ook nog niet. Hij staat en loopt langs de bank etc. En laatste tijd staattie uit zichzelf op en ,zet 1 a 2 stapjes. Dus ik ga er vanuit dat het niet lang meer gaat duren.😇

vorige maand

Mijn zoontje van 16 maanden loopt ook nog niet los. Wel aan de hand, langs meubels en achter zn loopwagen! CB maakt zich tot 18 maanden geen zorgen, heb ik gehoord :)

vorige maand

Het gaat ineens sneller dan je denkt! Onze dochter liep al heel lang langs meubels en soms per ongeluk 1 stapje los. Ineens durfde ze en nu doet ze niet anders. Ze is 15 maanden.

vorige maand

Mijn zoontje kan ook niet lopen, hij is 15 maanden.

2 weken geleden

Mijn kindje is 16 maand en loopt nu bijna twee weken!