20 Reacties
3 maanden geleden
Onze dochter loopt ook nog niet (los). Loopt wel achter een loopkar, verder staan met vasthouden.
Hier vragen ze dat ook soms.. mr ik denk echt het komt vanzelf wel. Kan soms ook weer heel snel gaan. Mocht ze echt buiten de 18 maanden komen en dan nog niet los lopen zal ik me wat ongeruster gaan maken.
MOD
3 maanden geleden
Onze zoon liep pas met 2 jaar, en onze dochter nu 13 maanden staat wel los, loopt en staat langs alles, ook met de loopkar. Het komt goed! Mensen vinden overal wat van.
3 maanden geleden
Ons zoontje stond gister voor het eerst 5 seconde los. Was een foutje, want heeft ie daarna niet meer gedaan. Loopt ook sinds gister een paar stapjes langs de bank, maar moeizaam. Komt wel! Als je af en toe een beetje vooruitgang ziet hoef je je nergens zorgen om te maken denk ik zo ☺️
3 maanden geleden
Die van mij kan nog nieteens zelfstandig tot zit komen 😅. Als ik hem neerzet, zit hij wel maar wiebelt erg (wil het ook niet teveel oefenen/forceren zolang hij het nog niet zelf kan). Begint nu net met zichzelf optrekken en dan (wankel!) te staan terwijl hij ergens tegenaan leunt.
Oudste zette eerste stapjes los bij 16 mnd, en liep een maandje later.
3 maanden geleden
Ons zoontje is van 26 juli en loopt ook nog niet. Zelfs niet langs de meubels etc!
Geen zorgen, ze kunnen ook pas met 18 maanden gaan lopen! Als ze nu al lopen is alleen maar heel erg snel.
3 maanden geleden
Onze dochter (14 maand) loopt net langs te meubels. Ik vind dit al erg snel
Onze zoon begon pas met lopen met 20 maanden. Die had gewoon geen zin, met kruipen kwam hij er ook wel.
Ik was toen ook erg onzeker want alle kinderen van zijn leeftijd toen liepen al! Cb stelde me gerust, t komt wel goed. Het gemiddelde is 1,5 jaar zei de arts toen (en zelf had ze ook 3 kinderen die ook ‘pas laat’ gingen lopen. Dus no worries !
3 maanden geleden
Mijn dochter van 4 juli wandelt enkel aan 2 handjes, niet los en staat ook niet alleen recht
3 maanden geleden
Mijn eerste liep pas met 1,5 jaar. Mijn dochter gaat nog later zijn gok ik. Ze tijgert nog en trekt zich nog niet op, maar ik zie vooruitgang en daarom maak ik me geen zorgen. Ik liep zelf ook laat, dus het zal wel in de genen zitten. Ik kan nu prima lopen ;)