39 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook een baby van 9 weken en de oudste van 21 maanden. Mijn man heeft nog 1 week verlof, en daarna heb ik een dag in de week beide kindjes thuis. Gelukkig hebben we veel hulp op de andere dagen ☺️ vanaf nu gaan we maar eens oefenen met slaapjes op bed, in de hoop dat er meer structuur komt op de dagen dat ik alleen ben met twee kids. Maar ik denk dat de baby ook gewoon veel gaat slapen in de kinderwagen of draagzak 😄
Ik vind de tip van de babyfoon juist beneden zetten echt goud trouwens! Goeie om te onthouden, al vertrouw ik die kleine draak nog voor geen meter 😋
2 maanden geleden
Ik vind vooral de dagen dat ik heel de dag alleen ben met 2 kleintjes ontzettend pittig.
Hier de tv ook vaker aan dan ik fijn vind en ik probeer om elke dag even een stuk te gaan wandelen. Al is dat in dit weer ook niet ideaal.
De oudste is nu 23maanden en de jongste 12 weken.
2 maanden geleden
Ik heb er ook 2 onder de 2. Heb er 1 van bijna 14 maanden en 1 van 12 weken....
2 maanden geleden
Eerste dag echt alleen met de bijna peuter (met 0 zitvlees en veel ‘mama tillen’) en baby van 9 weken. Lig er vanavond denk ik aardig af maar vooralsnog gaat het behoorlijk goed. Iedereen krijgt wat hij/zij nodig heeft en ja af en toe moet de een of ander even wachten. Ik kolf helaas fulltime maar zelfs dat lukt met de guppen erbij. Op zo’n dag ben ik wel heel blij met de draagdoek, wat een gemak om de baby te laten slapen/sussen en ondertussen zijn grote zus te kunnen helpen! ❤️
één maand geleden
Reactie op momlin
Leven jullie nog??
Nog net!
Hier voor het eerst in een maand denk ik weer een keer meer dan 2u slaap aan een gehad. Hopelijk zijn we nu door het zwaartepunt van de slaapregressie en sprong 4 heen.
De oudste is zo'n ondeugende lieverd. Gister moest de baby bij hem in bed slapen en mama moest dag dag... Heb hem maar beloofd dat dat mag als ze allebei ouder zijn😅.
Heeft overigens wel meerdere keren per dag in de hoek gezeten😂. Is momenteel nogal een drama king. Staat het hem niet aan, dan gaat hij heel dramatisch op de grond zitten en 'gooit' zich (semi) voorzichtig achterover. Bats, hoofd op de grond natuurlijk en weer huilen. Ik probeer het te negeren. Maar soms gaat het wel echt hard😅
één maand geleden
Reactie op momlin
Leven jullie nog??
Nou, de oudste is ziek, slaapregressie en laat van verlatingsangst, dus roept alleen maar 'handje vast ' en twijfel of ze haar middagdutje nog wel nodig heeft (daar gaat m'n rust). De jongste zit ook in de slaapregressie en het eerste tandje is al onderweg🫠
Hoe gaat het bij jou?
één maand geleden
Reactie op Mdr991
Nou, de oudste is ziek, slaapregressie en laat van verlatingsangst, dus roe ...
😭😭😭 ik voel je!!
Bij ons zijn ze allebei ziek. Heel zielig maar ook echt mega zwaar. Nachten zijn zuur. Val ik net in slaap begint de baby, is het de baby niet dan haar zus.
Ik voel me echt compleet overprikkeld 😭