57 Reacties
15 dagen geleden
Hoi hoi,
7 x 180 cc lijkt me best veel voor 24 uur 🙈 ik zou dan ondanks dat hij slaapt hem toch wakker maken om 23 uur.
Je kunt natuurlijk ook eens proberen om hem niet wakker te maken en kijken wat er gebeurd. En eventueel zijn nacht fles minder te geven & af te bouwen zodat die misschien door gaat slapen 😀😀
15 dagen geleden
Ik maakte hem nooit wakker en komt ie tussen 4 en 6 breed gezien. Gisteren geprobeerd hem dus wel nog een voeding te geven om te kijken of ie dan langer sliep, maar hij werd gewoon rustig wakker om 4.30. na 40 minuten stoeien met de speen wilde die toch echt drinken. Kwestie van proberen debk ik im te kijken wat bij jullie werkt.
15 dagen geleden
Ik zou zeggen probeer het een keer uit! Wie weet slaapt die wel goed door.
Onze dochter krijgt overdag 5x 180. Als zij ‘s nachts wel voor voeding komt dan geef ik 120, dit drinkt ze vaak geen eens op.
Denk namelijk dat het goed is om ‘s nachts een kleinere fles te geven, aangezien je dit ook wil afbouwen. 7x 200 lijkt me namelijk ook best veel in 24u🙈
15 dagen geleden
Hier ook tweemaal geprobeerd om hem te laten slapen en toen kwam hij om 0:30 voor zn voeding en om 4:00 nog een keer. Dus weer terug naar de 23:00 fles. Maar we gaan het wel weer een keer proberen om te zien of het zonder kan
15 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Ik zou zeggen probeer het een keer uit! Wie weet slaapt die wel goed door.
...
Ja ik bied wel dan 200 aan. Maar hij dronk ze niet allemaal op hoor met die 7 flessen. Hij zit dan meestal rond 1000ml.
Hebben nu vanavond een fles van 210+7 geprobeerd.
Hij geeft altijd wel veel melk terug en nu dus ook. Maar dronk hem wel op. Maar ja toen zei mijn man toch weer is het niet beetje teveel voor het slapen.
We gaan hem vanavond niet wakker maken. Kijken wat er gebeurd.
15 dagen geleden
Wij lopen bij de kinderarts ivm reflux, mogen absoluut NIET meer geven dan 1000 ml per dag bij hogere uitzondering. 5x180 is echt de max. Wij geven flesjes om 8/12/16/20/4-5 uur, aangeraden is om nu tussen 4-5 ‘s nachts 120 aan te bieden. Wij hebben nooit om 11 een flesje aangeboden, want het haalt ze vaak idd juist uit hun slaap en de kans is groot dat ze uit zichzelf al tot 4 uur slapen.
Soms komt ze toch om 2 uur en dan is het met het speentje vaak al opgelost ☺️
15 dagen geleden
Reactie op Kersepitje2022
Hier ook tweemaal geprobeerd om hem te laten slapen en toen kwam hij om 0:3 ...
Hier bij ons het previes hetzelfde ! Wij proberen het over 4 weken weer eens opnieuw maar tot nu toe is die fles om half 11 prima voor haar, dan slaapt ze zo door tot 7 a half 8.
15 dagen geleden
Reactie op SNL93
Wij lopen bij de kinderarts ivm reflux, mogen absoluut NIET meer geven dan ...
Ik wou dat ik het redde 4 uur tussen de flessen. Maar hij wilt gewoon elke 3u fles. Ik zit nu op 5 flessen met totaal 920ml. We gaan hem niet wakker maken vannacht en als hij komt ga ik een fles van 120 geven.
15 dagen geleden
Cb adviseerde hier om de nachtfles 90 te geven. Na een nacht of 3 waren wij er vanaf en sliep ze door.
De arts vertelde het zo:
De fles van 7 uur is het ontbijt
Om 11 uur tussendoortje
15 uur lunch
19 uur tussendoortje
23 uur diner
3-4 uur toetje
We zijn nu bezig de fles van 23 uur te vervroegen. Zitten nu op 22 uur, dit willen we nog wat eerder want ze slaapt dan al diep.
15 dagen geleden
Mama’s die hun baby niet wakker maken voor 23u en door laten slapen. Joe doen jullie dat met verschonen. Mijn dochtertje slaapt 10u achter elkaar. Dus ik geef haar om 23u in haar slaap een flesje en verschoon har dan ook en dan slaapt ze gewoon door tot 9u. Als ik haar niet een flesje geven om 23u slaapt ze tot 7u en vind dat echt te weinig voeding zo lang.
15 dagen geleden
Ook beetje zoekende, livy is morgen 12weken en slaapt na de fles van +- 20.30 heel vast, vannacht eerste keer ook van 21u tor 6.30 geslapen, ene kant denk ik dat is toch veel te lang zonder voeding. Andere kant denk ik laat maar lekker slapen (is de 3e dus ben wel wat makkelijker gewordn) ochtendfles wel meer gegeven dan normaal en ze komt goed aan dus denk lprima maar toch n beetje zoekende. Nu net nog wat aangeboden in haar slaap en heeft ze 40/50 opgedronken mja.. 😅
15 dagen geleden
Als wij onze zoon om 23u wakker maker en luier verschonen dan is hij klaar wakker. Moeten ook wel echt luier doen. Is een buikslapen en anders heb ik zijn hele buik nat sochtends.
Hij werd zojuist wakker uit zichzelf om 00.00. Ben benieuwd hoe laat hij nu gaat komen. Weet zelf nog niet of ik het fijn vind deze tijd.
Heb nog wel een fles van 200cc totaal gegeven. Als hij vannacht nog een keer komt doe ik een kleine fles van 120cc