57 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op momlin

Mijn eerste dochter dronk haar flesje van 23.00 uur altijd in haar slaap. H ...
Ja nee eigenlijk niet omdat we altijd luier doen omdat hij zoveel plast. Heb wel 3 luiers al aan. Maar misschien ga ik luierbroekjes proberen misschien gaat dat iets beter. Hij slaapt op zijn buik dus vandaar. Luier andersom was ook geen succes

15 dagen geleden

Reactie op kimthielen17

Ook beetje zoekende, livy is morgen 12weken en slaapt na de fles van +- 20. ...
Ja ik denk wel als ze niet genoeg hebben dan komen ze wel. En als ze goed aankomt denk ik geen zorgen.

15 dagen geleden

Ik denk dat hij ergens in zit. Want hij werd om 1.20 wakker en toen tot 2u beneden gezeten. Toen van 3-4 wakker geweest om 4u fles van 120cc gegeven. Daarna van 4-5.45 in bed geslapen en daarna bij mij in bed genomen tot 7.45. Doe ik eigenlijk niet omdat ik zelf dan niet slaap. Maar was blijkbaar zo moe dat ik wel heb geslapen. Toen werd hij krijsend wakker en heeft hij fles gedronken van 100cc. Accepteer maar dat hij sochtends niet veel drinkt. Misschien vannacht een fles van 90 geven. En als hij om 00.00u weer komt misschien 120

14 dagen geleden

Hier ook getwijfeld. We laten hem nu zelf komen na de fles van 19u. Hij meldt zich dan op verschillende tijden (tussen 23 en 01.00). Vervolgens slaapt hij wel door tot de volgende ochtend.. toen we hem om 23u telkens wakker maakte, meldde hij zich net als bij jou ook steeds rond 4/5u nog..

14 dagen geleden

Hier ook zelfde telkens uit diepe slaap halen om 23.00 uur, afgelopen nacht laten liggen en kwam Hij pas om 3.00 uur toen halve fles gegeven en om 7.15 weer wakker

14 dagen geleden

Misschien moeten we toch meer ons kleintje volgen hè. Soms zijn dingen van de oude stempel goed en fijn maar soms haha. Ik ga vannavond weer niet wakker maken. Kijken wat er gebeurd. Hij doet ook sinds 2 dagen echt gillen denk wel echt zijn stem aan het ontdekken dus kan het ook zijn dat onrustige slapen.

13 dagen geleden

Kan het ook helpen om voor de nacht wat meer te geven? Dus 180 ipv 50. Dit mag hij al hebben. Zou hij dan langer doorslapen?

12 dagen geleden

Wij doen het niet, en hier slaapt ze van 19:00 tot 02:30/03:00. Hetzelfde als we haar wakker maakte om 22:30/23:00 voor een droomvoeding. Dus zijn we maar mee gestopt en we zien wel wanneer ze ineens de nachtfles niet meer hoeft. Droomvoeding werkt dus niet altijd. Hier drinkt ze bij 3 maanden 4 flessen overdag van 180 ml en in de nacht 1 fles van 150 ml. Schema is 07:00-11:00-15:00-18:45 en 19:00 naar bed.

12 dagen geleden

Reactie op roosss12

Kan het ook helpen om voor de nacht wat meer te geven? Dus 180 ipv 50. Dit ...
En waarom doen sommigen van jullie ‘s nachts een kleinere fles?

12 dagen geleden

Reactie op roosss12

Ik doe het omdat ze met een kleinere fles weer rond 07:00 wakker wordt zodat we de dag kunnen beginnen. En in de hoop dat ik zo de nachtfles wat kan afbouwen met telkens 1 schepje minder

12 dagen geleden

Hier nog nooit gedaan. Merk dat het echt niet past bij hun ritme. Meestal komt onze tweeling na de fles van 19.00 rond 03.00/04.00 en vandaag zelfs om 06.00 en 07.00.

12 dagen geleden

Reactie op roosss12

Wij doen het zodat ze er niet aan ‘went’ dat ze ‘s nachts ook een volle fles krijgt en we dit kunnen afbouwen. Daarbij heeft ze ook geen behoefte aan een grote fles snachts, want ze laat vaak een deel staan. 🙈

12 dagen geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Wij doen het zodat ze er niet aan ‘went’ dat ze ‘s nachts ook een volle fle ...
Oh zo! Oké. En dan geef je niet ‘s avonds nog een grotere fles?

12 dagen geleden

Wij zijn ook gestopt met haar wakker maken om 23u. Als we dat deden kwam ze ook nog rond 4:00. Nu krijgt ze 19u fles, komt ze rond 2:00u en slaapt daarna door tot 7:00.

12 dagen geleden

Hier gaat het nu 3 dagen goed zonder wakker maken. We geven nu ook snachts 120cc overdag geven we 180.

12 dagen geleden

Nice ik ga het vandaag ook eens proberen ben benieuwd. Thanks voor dit topic !

12 dagen geleden

Reactie op Mrswit

Hier gaat het nu 3 dagen goed zonder wakker maken. We geven nu ook snachts ...
Aaah wat fijn!! Even volhouden en je krijgt vanzelf een nieuw ritme

12 dagen geleden

Reactie op pijlsje

Nice ik ga het vandaag ook eens proberen ben benieuwd. Thanks voor dit topi ...
Ja ik was hier zelf ook super onzeker over. Maar dit heeft echt geholpen door het te openen.

12 dagen geleden

Ik hoop het. Maar ik heb ritme wel los gelaten. Hihi. Het is elke dag weer anders.

11 dagen geleden

Nou vannacht heeft hij van 20.00-3.00u geslapen. Sinds we gestopt zijn met 23u slaapt hij 6-7u achter elkaar. Dus hier gaan wij officieel stoppen met de 23u fles.