57 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op Mrswit
Nou vannacht heeft hij van 20.00-3.00u geslapen. Sinds we gestopt zijn met ...
Wij hadden toevallig vorige week dat ze weer 2x kwam en zijn toen van 5x150 naar 5x180 gegaan en slaapt nu tot 4/half 5. Nog even en de gebroken nachten zijn voorbij haha! Ooit bouwen we dat flesje wel weer af, maar dit is echt al heel fijn. Heb je eindelijk weer lekker je avond terug en je slaapt zelf ook wat meer ☺️
11 dagen geleden
Reactie op Mrswit
Nou vannacht heeft hij van 20.00-3.00u geslapen. Sinds we gestopt zijn met ...
Wat een mooi resultaat
6 dagen geleden
Nooit wakker gemaakt en ging uit zich zelf doorslapen opeens.. kwam altijd 18 uur, 24 uur, 3 uur.. toen opeens 18 uur en 3 uur en nu een week 18 uur en daarna 6 uur. En dit allemaal in een korte tijd. Nooit gedacht dat hij al zou doorslapen zo snel terwijl hij zo vaak nog kwam snachts.
5 dagen geleden
Mijn dochter kreeg altijd 6x120 ml. Laatste fles was dan rond 22:00. Ik wilde even kijken wat er gebeurde als ik de laatste fles om 20:00 gaf, dus sinds vorige week krijgt ze 5x150 ml en dat gaat helemaal prima! Ze wordt niet wakker en slaapt tot 8:00 uur
4 dagen geleden
Reactie op Rooss97
Hoe veel flessen geef je dan overdag? Ik kom niet uit als ik de fles van 22 ...
Ik ging van 6x120 naar 5x150. Zo zit je in totaal per dag bijna aan dezelfde hoeveelheid maar heb je dus wel een voeding minder..
3 dagen geleden
Hier krijgt onze zoon nog 6x150 (zaten eerst op 7x120). Soms is het ook 5x150. Maar merk dat we nooit echt lekker uitkomen en dan een fles extra geven. Ook soms omdat hij niet kan slapen en dan de hele tijd huilt. Wil ook wel af van de fles rond 23:00/00:00 omdat we hem nu ook steeds vaker weg kunnen leggen rond 20:00-21:30 en dan slaapt hij inderdaad zo lekker. Maar ben bang dat we dan weer op een nachtvoeding komen dus durf het niet echt. Had 1 keer per ongeluk geprobeerd en toen kwam hij om half 3 en daarna weer om 7 uur. Misschien toch maar weer eens proberen? Dat ik het probeerde is ook al weer een week of 3 geleden.
3 dagen geleden
Reactie op Mrswit
Wij geven er overdag 4 en in de nacht een of 2 flesjes. Dan zit je op 5 of ...
Zou je niet eens 1 nachtje kunnen kijken wat er gebeurd als je die van 23h niet geeft? Mijn dochter heeft al tijdje geen nachtvoeding meer, en sinds vorige week dus ook niet meer die van 23h, en wordt gewoon even laat wakker als hiervoor