73 Reacties

één maand geleden

Reactie op Charis91

Waarom pest je jezelf dan? Lekker die fles weer geven om 23 uur 😀 of de ti ...
En wanneer in de nacht? Misschien dat ik het toch weer even ga proberen. We zitten ook in de slaapregressie denk ik dus het is sowieso moeilijk vergelijken

één maand geleden

Reactie op Mrswit

En wanneer in de nacht? Misschien dat ik het toch weer even ga proberen. We ...
Wij hebben geen nachtvoeding meer.

één maand geleden

Reactie op Charis91

Wij hebben geen nachtvoeding meer.
Ohja heerlijk. Ik ga het misschien proberen

één maand geleden

Reactie op Mrswit

Ohja heerlijk. Ik ga het misschien proberen
Proberen kan altijd 😀 als het niet lukt kun je ook zo weer terug naar het oude.

één maand geleden

Hier geven we al een hele poos niet meer om 23:00, ik ben gestopt toen zij dus de fles van 7:00 liet staan (als zij om 23:00 had gedronken, nu krijgt zie hem al echt een hele poos niet meer en drinkt ze hem ‘‘s ochtends netjes op)

één maand geleden

Reactie op mandy220921

Hier geven we al een hele poos niet meer om 23:00, ik ben gestopt toen zij ...
Ja dat was de reden waarom ik er ook mee gestopt ben. Nu drinkt hij wel beter omdat ik in de nacht naar 120 geef

één maand geleden

Onze dochter is 15 weken , en doe al een hele tijd geen nachtvoedingen meer. Ze krijg de laatste fles om 20:30 en slaapt tot 7:00/7:30. Ze krijgt in totaal 4x 180ml en de laatste doen we 210ml. Ze krijg haar voedingen over dag om de 3/3,5 uur. Als ze slaapt overdag laat ik haar slapen. Ze wordt vanzelf wakker.

één maand geleden

Reactie op Richella Vink

Onze dochter is 15 weken , en doe al een hele tijd geen nachtvoedingen mee ...
Ja wij geven ook wel om de 3/3,5u melk. Maar hier krijgt hij om 18.30 de laatste voeding. Want dan gaat hij ook naar bed. Dus dan is 20.30 weee lastig.

één maand geleden

Reactie op Mrswit

Ja wij geven ook wel om de 3/3,5u melk. Maar hier krijgt hij om 18.30 de la ...
Maar ons zoontje krijgt ook 18:30 een fles en gaat dan ook naar bed. Wij maken die dan wakker om 21:30 voor de laatste fles.

één maand geleden

Wij zijn gisteren pas begonnen met sturen in het eetritme/schema, hij is morgen 18 weken. We deden dus alles op verzoek, zowel overdag als de nacht. Hoe lang hij er snachts tussen liet verschilde per nacht, de ene keer 3.5 uur, de andere keer 9 uur. Gisteren hem dus voor het eerst wakker gemaakt om 23.00 voor een fles en toen kwam hij om 5.30! Dus best aardig voor een baby die nog niet doorslaapt hahaha. Vervolgens om 7.00 weer wakker gemaakt voor een fles (hij dronk maar 50 of 60 ofzo), om toch dat schema erin te houden. Ben erg benieuwd hoe het vannacht/morgenochtend gaat 😊

één maand geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij zijn gisteren pas begonnen met sturen in het eetritme/schema, hij is mo ...
Nou, gisteravond weer even wakker gemaakt om 23.00 en vanochtend kwam hij om 6.45!! 🥳 Dat was dus een goede 2e nacht. Rond een uur of 5/6 (heb niet op de klok gekeken hahaha) heb ik hem wel zijn speen gegeven, omdat ie wat miepte en dat hielp dus wel. Hij is niet zo afhankelijk van dat ding als dat zijn zus was, maar goed om te weten dat ie wel ingezet kan worden😆

één maand geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij zijn gisteren pas begonnen met sturen in het eetritme/schema, hij is mo ...
Wat heerlijk zeg. Ja vorige keer liet hij er ook 7u tussen. Maar ja gisteren maar weer 4u. Blijft lastig. Maar blijf denk maar voeden op verzoek. Nu heeft hij vandaag 17u fles en 18.30 naar bed. Dus die gaat nog wel een keer komen denk ik.