7 Reacties

5 maanden geleden

Hoest kun je oplossen met mix van gesneden ui en honing. Een paar keer een eetlepel van nemen. Plak ui onder je voeten in een sok. Verder stomen en melkproducten vermijden. Die stimuleren slijmvorming. Rust nemen en hulp inschakelen voor je kids. Sterkte!

5 maanden geleden

Hier hetzelfde, zo mega mega verkouden sinds vannacht 😭 Zou niet weten hoe ik ademhalingstechnieken toe zou moeten passen als ik nu moest bevallen 😅

5 maanden geleden

Hier ook 🥲 ik heb eerlijk gezegd gewoon even naar de “verboden” neusspray gegrepen, want die zoutoplossingen doen helemaal niks en zo kan ik toch beter slapen.

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Hier hetzelfde, zo mega mega verkouden sinds vannacht 😭 Zou niet weten hoe ...
Ja vreselijk he! Ik heb over 2 weken me keizersnede, ik mag dan echt niet meer hoesten want anders word het echt pijnlijk!

5 maanden geleden

Hier hetzelfde gehad vorige week. Het meeste slijm is er bij mij nu uit gelukkig en kan weer wat ademen maar echt vreeeselijk hè, worst timing ever! Wat bij mij helpt is vitamine c poeder (ascorbinezuur) oplossen in water en dan meerdere keren per dag drinken. Dat versnelt het proces bij mij altijd.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde en een paar weken geleden had ik het ook al zwaar te pakken. Zoutoplossing etc hielp helemaal niks toen en was ook heel erg benauwd vooral snachts. Heb toen van de dokter een puffer gekregen, dat is gewoon veilig te gebruiken en kan je toch wat vrijer ademen. Ook mocht ik neusspray gebruiken met medicatie erin zegmaar, die je ook van otrivin etc hebt, zowel huisarts als vk zeiden dat dat gerust mocht zolang ik de max aantal dagen en dosering niet overging. Ze zeiden zelfs dat hoe ik me toen voelde en hoe benauwd ik er van werd slechter zou zijn dan die medicatie. Misschien kan je je huisarts of vk erover bellen, nu heb ik het ook weer te pakken, schijnt heel erg te heersen…

5 maanden geleden

Spoelen met zout lauw water. Is niet fijn maar werkt wel heel goed