11 Reacties

4 maanden geleden

Kan beide, ik was bij mijn zoontje met 36 weken mijn slijmprop verloren de volgende dag braken m’n vliezen.. nu was ik vorige week m’n slijmprop verloren met 37 weken en ben vandaag ook 38+1 🤪

4 maanden geleden

Reactie op ACSB

Kan beide, ik was bij mijn zoontje met 36 weken mijn slijmprop verloren de ...
Haha oke! Zo spannend!

4 maanden geleden

Bij mij was het wel een voorteken. 6 uur later bevallen haha

4 maanden geleden

Heyy heb je verschil gemerkt nu je de slijmerig bent verloren meer harde buiken of iets?

4 maanden geleden

In principe zegt het niks. Ik ben met ons zoontje mijn slijmprop rond 36 weken verloren en ben ingeleid met 41+1. Je lijf kan het ook opnieuw aanmaken

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Heyy heb je verschil gemerkt nu je de slijmerig bent verloren meer harde bu ...
Nee niet perse meer. Ik heb al wel echt weken heel veel harde buiken. Het lijkt wel alsof het niet echt doorzet nog. Ook al 3 weken dat ik af en toe echt weeen achtige krampen heb. Het blijft rommelen maar zet nog niet door. Zo spannend

4 maanden geleden

Ik denk dat ik een deel ervan ben verloren! Bij onze eerste nooit voorweeën of slijmprop gehad, dus weet t allemaal niet...🤣 Gister ineens wel 30 a 45 min voorweeën tot ik op bed ging liggen. Nu net ineens roze en lichtbruin "stevig" slijm met afvegen zeg maar, terwijl ik al weken vloeibare witte afscheiding heb. Gisteren getoucheerd en toen zei de gyn wel dat mijn bmm verweekt is en ik 1 cm heb. Maar goed, alles hoeft niks te betekenen natuurlijk🤣 Ben nu 37+3

4 maanden geleden

Ik ben al een aantal keren een deel van mn slijmprop verloren. Deze ‘groeit’ gewoon weer terug. Maaaar, het kan natuurlijk wel een voorteken zijn.

4 maanden geleden

Is witte afscheiding ook slijmprop? Heb dat ook weken, maar geen echte prop gezien.

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Is witte afscheiding ook slijmprop? Heb dat ook weken, maar geen echte prop ...
Nee, als je de prop ziet dan herken je 'm wel!

4 maanden geleden

Ik verloor hem afgelopen donderdag met 38+4, 18 uur later is onze zoon geboren! Ik verloor de prop rond 4:00 en kreeg wel vrijwel direct daarna weeën.