27 Reacties

5 maanden geleden

Hier hetzelfde!! 🫣 maar de witte zou begin juli weer leverbaar zijn. Ik had gemaild.

5 maanden geleden

Online is die idd nergens op voorraad. Wat je misschien wel kan proberen zijn babyzaken waarvan je de winkelvoorraad niet online kan inzien even bellen. Misschien heb je geluk en staat er eentje toch ergens nog😇

5 maanden geleden

Reactie op chanel1996

Hier hetzelfde!! 🫣 maar de witte zou begin juli weer leverbaar zijn. Ik ha ...

5 maanden geleden

Reactie op C.L

Online is die idd nergens op voorraad. Wat je misschien wel kan proberen zi ...

5 maanden geleden

Ahhhh top dankjewel, ik heb hem ook meteen besteld!

5 maanden geleden

Reactie op New mommy 2024

Net kunnen bestellen bij bol! https://www.bol.com/nl/nl/p/little-dutch-4-in ...
Omgggg DANK JE WEL!!! 🥹🥹 Wij wilden deze ook super graag voor de verjaardag van mijn dochtertje geven. Tijdje geleden al gezien maar nog niet besteld. Vorige week gekeken en idd nergens meer te krijgen 🥲. Little Dutch had zelf aan pas loop van augustus. Dus heel blij dat hij bij bol weer leverbaar is, meteen besteld!! 😬😬

5 maanden geleden

Reactie op Mom2be07’24

Omgggg DANK JE WEL!!! 🥹🥹 Wij wilden deze ook super graag voor de verjaar ...
Whahahahah ik had de hulp van mijn moeder ingeschakeld en die vond hem binnen 5 minuten bij bol 🤣. Jouw reactie was ook mijn reactie was al zo lang aan het zoeken🤣😭. Fijn dat je het hebt kunnen bestellen!!

5 maanden geleden

Ik wil hem ook zooooo graag hij is weer weg op bol!! Ik was net te laat, had hem in mn winkel mand en kon niet meer afrekenen😭😭

5 maanden geleden

Ik wil hem ook zooooo graag hij is weer weg op bol!! Ik was net te laat, ha ...
OMG wat balen😭. Misschien kan je een optie aanvinken dat je een melding krijgt als het weer op voorraad komt?

5 maanden geleden

Ik wil hem ook zooooo graag hij is weer weg op bol!! Ik was net te laat, ha ...
Via baby dump zijn ze leverbaar per 21-07 de witte variant. Deze heb ik zelf alvast besteld 😊

5 maanden geleden

De witte variant is weer op voorraad bij Little dutch

5 maanden geleden

Aaaah hier ook net te laat, balen!!

5 maanden geleden

De witte ook nog op voorraad bij bol! Bekijk Little Dutch - 4 in 1 Driewieler Met Duwstang - Sunny flower op: https://www.bol.com/nl/p/little-dutch-4-in-1-driewieler-met-duwstang-sunny-flower/9300000193063403?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 maanden geleden

Reactie op Mom2be07’24

De witte ook nog op voorraad bij bol! Bekijk Little Dutch - 4 in 1 Driewiel ...
Niet leverbaar😭😭😭😭

5 maanden geleden

Ik zag deze gisteren hier voorbij komen. Heb hem vandaag gelijk gekocht. Maar dan in het groen hij vind hem fantastisch

5 maanden geleden

Reactie op ircha2024

Ik zag deze gisteren hier voorbij komen. Heb hem vandaag gelijk gekocht. Ma ...
Super leuk!!!

5 maanden geleden

Ik heb nu een groene besteld voor mn dochter en ga het zelf oppimpen! Wit mandje met bloementjes voorop en Eén gepersonaliseerde sticker op het frame 😁

5 maanden geleden

Reactie op cloverrainbow

Ik heb nu een groene besteld voor mn dochter en ga het zelf oppimpen! Wit m ...
Top idee!!