25 Reacties

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Dan interpreteer jij het verkeerd, dat is niet aan mij! Met m’n oudste doc ...
Het komt in ieder geval zo over.. & dit gevoel kreeg ik laatst al een keer toen je ook op mijn berichtje had gereageerd op een andere topic, kwam het voor mij ook heel aanvallend over waarom ik iets graag wil doen, toen heb ik niks gezegd maar nu wel omdat ik vind het op zijn eigen manier mag doen. Maar door jou reactie lijkt het bijna alsof we het fout doen. Iedereen doet het op zijn eigen manier 🤷‍♀️ jij vind schema's niet fijn maar een ander wel 😉

één maand geleden

Reactie op First1

Hij is 4 maanden oud 07:00 - 10:00 - 13:00 - 16:00 - 19:00 krijgt hij de f ...
Ik precies dit en het CB zei laatst dat het prima was, die hoeveelheid

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Dan interpreteer jij het verkeerd, dat is niet aan mij! Met m’n oudste doc ...
Oké, het ligt aan mijn interpretatie, ook goed meid 🫣!

één maand geleden

Reactie op First1

Hij is 4 maanden oud 07:00 - 10:00 - 13:00 - 16:00 - 19:00 krijgt hij de f ...
Hier hetzelfde schema en aantal ml. Zit ook in hetzelfde dubio of ze niet te veel/vaak krijgt.. Toen ik het aankaarte bij CB zeiden ze dat dit prima was en als ze hapjes krijgen dan een flesje minder ;)

één maand geleden

Dank jullie wel meiden voor de reacties, we laten het er nu denk ik even bij dat het zo loopt. We hebben er wel veel rust in alleen maakte ik mij zorgen over die liter die hij elke dag binnen krijgt. Verder doet hij het echt fantastisch. 🤩 Ging het met de hapjes bij jullie kleintje automatisch naar 4? Het is natuurlijk maar oefenhapjes. Hij slaapt sws slecht overdag Max 45 min. dus krijgt dan alweer snel honger 😝