Begin toch langzamerhand wat zenuwen te krijgen. Het begint me te lang te duren. Vorige week meerdere keren voorweeën gehad. Zelfs zo dat ik tot 2x toe de verloskundige heb gebeld. Niks geen ontsluiting niks dus waarschijnlijk indalings of voorweeën. Sinds vrijdag is het bijna volledig rustig. Zaterdag uitgerekend, paar harde buiken bleef het bij . Zondag, niks. Maandag, niks. En vandaag is het zo ontzettend rustig om bang van te worden. Natuurlijk ze beweegt wel haar 5x per uur. Maar met 2 andere kinderen let je er niet altijd op. 
We hebben maandag sleuteloverdracht van de nieuwe woning, daarna hebben we 2 week om dingen te verhuizen. Mijn man is zenuwachtig en gespannen die ziet het zo gebeuren dat de baby zich zondagavond/maandagochtend gaat melden. Hij vroeg me gisteren zijn er mogelijkheden die het bevallingsproces kunnen versnellen? Nou heb ik al aangegeven dat je de standaard dingen hebt het strippen, kolven, sex en alle bakkerspraatjes en dat we het grootste gedeelte al wel doen en ik niet meer kan doen om dit te versnellen. Toch merk ik dat het mezelf nu ook begint te frustreren hoe raar het ook is want heb op vocht na nergens last van wat bij de vorige zwangerschappen wel anders was.