32 Reacties

3 maanden geleden

Hoe is t inmiddels met jullie dames? Onze kleine meid is maandag na ballon inleiding geboren. Uiteindelijk ging het zo snel, m’n vliezen braken 3u na plaatsing, ik had toen 4cm ontsluiting en na 2u al 10cm. Hoe lang we eerst moesten wachten zo snel wilde ze toch ineens komen. Wat een intens geluk zo een kleintje 🩷

3 maanden geleden

Reactie op LindsayPV

Hoe is t inmiddels met jullie dames? Onze kleine meid is maandag na ballon ...
Gefeliciteerd!! Wat fijn te horen! Jullie eerste?

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Gefeliciteerd!! Wat fijn te horen! Jullie eerste?
Dankje Ja de eerste dus iedereen stond ervan te kijken dat het zo snel is gegaan, inclusief ikzelf!

3 maanden geleden

Ik lees dit nu pas allemaal en zit nu ook in de fase dat ik het mentaal echt heel lastig vind. Dus herkenning hier, ik hoop dat iedereen nog goed gaat of er al weer wat kindjes zijn geboren 😊 Elke nacht hoop ik op dat het gaat gebeuren en slaap (heel dankbaar voor) heel goed en dan ben ik ‘s ochtends erg teleurgesteld en zakt de moed, ook weer een dag doorkomen met je zelf en eigen gedachten. Nu ik dit lees kan ik het ook zeker wijden aan de hormonen, en ook het idee dat mn kleintje echt gaat komen. Maar de gedachte van nog een week wachten trek ik dan weer niet. Ik ben nu 40+6 we hebben dinsdag gesprek over inleiden. Ik heb wel 1 cm ontsluiting maar goed dat zegt niet heel veel. Iedereen veel sterkte en straks weten we allemaal waar we het voor doen 😌

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 40+1 en ik wil echt zo graag bevallen! Ben er helemaal klaar mee ook. Maar ik heb nog 0 voortekenen, niks geen gerommel, geen voorweeen, geen slijmprop, helemaal niks en ook niet gehad. De moet zakt me iedere dag meer in de schoenen, want ik wil heel graag dat de bevalling zelf start en in tegenstelling tot velen hier geloof ik, wil ik echt niet ingeleid worden, maar heb al een afspraak staan op 5 augustus (ik heb het al kunnen pushen van 2 tot 5 augustus, later doen ze hier niet in Spanje, heel irritant want dit is gewoon protocol en heeft niks te maken met mij of mijn kind, want de zwangerschap is hartstikke goed en gezond). En deze datum hangt me nu echt als een doemdag boven het hoofd.. Dinsdagavond gestript, heeft totaal niks opgeleverd, en geen nieuwe poging meer want het is te druk… ik ben echt geïrriteerd, huil ook veel en ik weet dat t nergens op slaat want hij kan zomaar nog komen! Maar die inleidingsdatum maakt me gewoon zó onzeker… Ben dus 41+4 dan op die datum en bidt echt dat hij daarvoor komt 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Buitenlandsebaby

Ik ben vandaag 40+1 en ik wil echt zo graag bevallen! Ben er helemaal klaar ...
Is het niet zo dat ze in NL ook niet langer willen wachten dan 42 weken? Ik snap dat je liever niet wil inleiden, maar na 42 weken is het risico voor de baby iets verhoogd. Lage percentages wel maar goed, dat werd mij verteld in het ziekenhuis. Met die gedachte en ook dat ik echt niet nog zo lang wil wachten kan ik wel leven met het idee van inleiden, echter liever dat het spontaan komt. Wacht ik elke dag op 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ik denk steeds voortekenen maar dan gebeurt er weer niets. Ze zeggen wel dat zonder voortekenen ook ineens de bevalling kan starten. Dus daar zou ik me ook niet te druk over maken. Je kan ‘s middags nog actief zijn en dat het savonds ineens gebeurd. Daar vertrouw ik wel op 💪 toch vreet er iets aan me en word ik langzaam wanhopiger. Terwijl ik echt wel weet dat het gaat gebeuren (met of zonder inleiding). Is het je eerste kindje? Voor mij wel. Zo spannend!

3 maanden geleden

Reactie op DBJV

Is het niet zo dat ze in NL ook niet langer willen wachten dan 42 weken? Ik ...
Ja je hebt gelijk, idd niet langer dan 42 weken ivm risicos, maar dokter hier wilde inleiden met 41+1, dat vond ik wel wat vroeg, dus vandaar dat we er nu 41+4 van hebben kunnen maken. Voelt voor mijn gevoel fijner! Alsof mn lijf even iets extra de tijd krijgt. En idd eerste kindje! Ik hou me er ook maar aan vast dat het gewoon opeens spontaan gaat gebeuren voor ons deze dagen! Echt ups en downs hè met die wanhoop, ik herken het zo! Net met een vriendin even gaan wandelen (is ook zwanger) en afleiding helpt wel een beetje gelukkig 🙏 Sterkte en hou ons op de hoogte! En lucht lekker je hart hier wanneer je het nodig hebt!

3 maanden geleden

Ja je hebt gelijk, idd niet langer dan 42 weken ivm risicos, maar dokter hi ...
Jij ook mega veel sterkte gewenst!! Idd het gaat met ups en downs. Straks hebben we gewoon een kindje 🫶 laten we daar aan vast houden!

3 maanden geleden

Woow jou bericht had mijn bericht kunnen zijn.. ik voel me precies hetzelfde en alles wat je beschrijft gaan ze nu bij mij ook doen. Maandag word ik ingeleid, dit zou eigenlijk eerder zijn voor 41 weken ivm grootte.... Pfff

3 maanden geleden

Reactie op DBJV

Ik lees dit nu pas allemaal en zit nu ook in de fase dat ik het mentaal ech ...
Zooo herkenbaaar

3 maanden geleden

Reactie op DBJV

Jij ook mega veel sterkte gewenst!! Idd het gaat met ups en downs. Straks h ...
Het kan in ieder geval niet lang meer duren idd! Kan me het nog steeds moeilijk voorstellen, gewoon een kindje! 🥰🥰

3 maanden geleden

Het kan in ieder geval niet lang meer duren idd! Kan me het nog steeds moei ...
Onze kleine man is geboren met 41+1! Dus eigenlijk sneller dan verwacht. Het kan toch zomaar beginnen 🫶