7 Reacties

4 maanden geleden

Ja! Bij mijn eerste zwangerschap! Was echt vocht!

4 maanden geleden

Ik denk ook dat het toch echt vocht is.

4 maanden geleden

Ik had dit de laatste 3 weken ook! Ook niet per sé heel zichtbaar vocht vastgehouden (pas echt op het laatst) en nu na de bevalling is dat er allemaal af :)

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties!😀

3 maanden geleden

Ja dat had ik inderdaad ook! Schrik je toch even van he. Zijn wel kilo’s die er makkelijk af gaan gelukkig :)

3 maanden geleden

Met dit warme weer is t heel normaal dat je vocht gaat vasthouden tijdens je zwangerschap. Je lichaam heeft dit vocht als "reserveren" aangelegd om niet uit te drogen 😵 Vet irritant maar als t weer wat koeler wordt of na de bevalling ben je dit zo kwijt! Ik ben de laatste week ook 3 kg aangekomen maar na de bevalling nu 22 kwijt 😵😵😵 veelal vocht haha

3 maanden geleden

Goed om voor de zekerheid te bespreken en je bloeddruk en evt. Aanvullend urine/bloed te laten checken. Zeker als je ook bijkomende klachten hebt. Ik heb het ook laten checken omdat ik in een week 3kg erbij had en dat was op het totaal aangekomen kilo's ( 12) wel veel voor in een week. Nu in paar dagen ook weer 1.5 kg erbij, maar is blijkbaar toch gewoon alleen maar vocht, gelukkig!