7 Reacties

4 maanden geleden

Waarom heb je dat niet aan de verloskundige gevraagd wat dat inhoudt?🙈

4 maanden geleden

Reactie op makelifejoyful

Waarom heb je dat niet aan de verloskundige gevraagd wat dat inhoudt?🙈
Ik schaamde me een beetje omdat ze eigenlijk geen ontuiting bekijken op deze termijn en wou niet verder vragen 🤣

4 maanden geleden

Vragen jullie hiernaar bij de verloskundige om dat te checken of doet ze dat uit zichzelf? Ik ben nu 37 weken en ook wel benieuwd.

4 maanden geleden

Reactie op 90Lisa

Vragen jullie hiernaar bij de verloskundige om dat te checken of doet ze da ...
Ja alleen doen ze het liever niet ik ben 38+5 maar je kan het altijd vragen

4 maanden geleden

Dat betekent dat je lichaam zich klaar maakt voor de bevalling, maar dat zegt echt niks over wanneer de bevalling gaat gebeuren. Daarom zijn ze er ook niet zo happig op om te voelen, want het geeft geen indicatie.

4 maanden geleden

Hier bijna 40 weken en net controle gehad. Ze voelde liever nog niet omdat het eigenlijk niks zegt hoe het eronder voor staat hoelang het nog zou mogen duren. Het kan alleen voor onnodige extra krampen zorgen die niet doorzetten in ontsluitingsweeën. Dus (ergens helaas) toch nog afwachten tot de kleine meid er klaar voor is!

4 maanden geleden

De baarmoedermond is een soort van tuutje en die moet plat worden en zachter om ook verder te komen in de ontsluiting. Dit is dus voor de helft gebeurd bij 50%. Alleen zoals al aangegeven zegt dit verder helaas niks over wanneer je de baby kan verwachten..