8 Reacties
2 maanden geleden
Ik volgd, want zelfde hier. Voor de helft snachts gaat het ook goed. Maar van 6 tot 9 is het echt alsof er een 80 jarige rokende man kreunend, snotteren en neus optrekkend naast ons ligt.
CB arts zei ook al dat het erbij hoorde. Dat 1 neus gat altijd dicht zit snachts. Maar vind het ook heel extreem .
2 maanden geleden
Hunny bunny neuszuiger is hier favoriet. Mijn eerste had het vanaf de geboorte en toen bleek ze niet tegen lactose te kunnen. Maar hoeft zeker niet zo te zijn bij jullie natuurlijk
2 maanden geleden
Dat klinkt niet als een verkoudheid maar de standaard baby geluiden. Heeft te maken met dat een baby nog niet alles onder controle heeft. Zolang het geen piepende ademhaling is schijnt het allemaal vrij nogmaal te zijn, van even stoppen met ademen tot juist heel snel ademen.
Zou in ieder geval stoppen met neusspray, dat is namelijk voor het oplossen van snot, en dat zit er niet.
2 maanden geleden
Dit artikel heeft mij goed gerustgesteld https://www.kekmama.nl/artikel/gezondheid/waarom-maken-babys-zoveel-geluid-in-hun-slaap#:~:text=Het%20spijsverteringsstelsel%20van%20je%20baby,rommelende%20of%20gorgelende%20geluiden%20veroorzaken.