18 Reacties
2 jaar geleden
Bij mij is de misselijkheid ook een stuk minder nu.. (nu ongeveer 8+2. ) Alleen vanmorgen had ik te laat gegeten en toen was het wel weer even aanwezig. Terwijl ik aantal dagen emesefane heb geslikt omdat ik mij zo slecht voelde.
Bij de vorige zwangerschap was ik na 9/10 weken ook niet meer misselijk.
Het is dus niks geks.
2 jaar geleden
Ik had dit ook en was, na een eerdere miskraam, direct in paniek.
Bleek helemaal geen reden tot zorgen, want inmiddels 11+3 en foetus is alive and kicking.
Ik begreep van de verloskundige, maar ook van meerdere vrouwen hier (check andere onderwerpen) dat dit heel normaal is. Met 10 weken kwam de misselijkheid overigens 3 keer harder terug… Heb vertrouwen!
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde😊
De 1ste weken echt 24/7 hartstikke misselijk en nu sinds een week heel af en toe nog een enkele keer.
Afgelopen Donderdag nog een echo gehad en het baby'tje was lekker druk al aanwezig.
Dus ik maak me er geen zorgen om en ben er zelfs wel een beetje blij mee😊
*Ik ben vandaag 10 weken en heb donderdag mijn termijnecho
2 jaar geleden
Vorige week met 9 weken ook minder misselijk geweest, maar vandaag 10+2 en voel me toch niet best. Gaat op en af
2 jaar geleden
Het gaat hier ook op en af.... Nu 12 weken vandaag en stond gewoon weer boven de plee te kotsen 😔 maar gelukkig niet meer de hele dag misselijk
2 jaar geleden
Hier hetzelfde hoor! Precies met 9 weken de omslag van kots misselijk naar niks aan de hand. Ook geen gevoelige borsten meer 🤷♀️
2 jaar geleden
Ik had laatst dezelfde stress omdat ik ook geen depressieve gevoelens had en helemaal mezelf was met energie, een libido en zonder misselijkheid. Nadien was het in volle glorie terug en heb ik spijt dat ik er niet meer van genoten had 😁🤭
2 jaar geleden
Ahh is heel normaal! De vk zei bij mijn vorige zwangerschap dat het tussen week 10 en 12 afneemt normaliter. Ik met 9 weken blij; yesss het is echt veel minder! Met 10 weken kwam t keihard terug en zo is het toen gebleven tot week 18...
Het kan dus zijn dat t weer terugkomt, maar kan ook wegblijven! ✌🏻 Either way is het helemaal normaal dat het met deze termijn minder is 😁
2 jaar geleden
Hier ook gehad! Precies bij 9 weken, schrok me dood! Ik ben nu bijna 13 weken en niks aan de hand ❤️ misselijkheid komt wel weer terug af en toe dus geniet er maar van 🫣😂
2 jaar geleden
Is normaal hoor ik heb echt de eerste weken lamlendig gevoeld en nu heb ik dagen erbij dat ik niks voel en ook niet lamlendig ben. Het lijkt dan of ik niet zwanger ben. Je bent het echt wel😉 komt in bijna alle gevallen goed🙂