7 Reacties
5 maanden geleden
Nog niet dit keer, maar je zou na de bevalling eventueel neusspray kunnen gebruiken. Die laten aambeien slinken. Dat ging hier heel goed!
5 maanden geleden
Hier ook last van, al heel de zwangerschap. Heb een aantal dagen neusspray gebruikt toen ik verkouden was en dat was het enige wat hielp. Maar helaas is dat niet aan te raden tijdens de zwangerschap en mag je dat sowieso niet lang gebruiken. Nu een zink zalf gekregen van de huisarts. Macrogol gebruik ik ook al heel de zwangerschap. Vrees dat het nog erger zal worden met de bevallig..
5 maanden geleden
Ik heb het ook en had het na mijn vorige bevalling ook verschrikkelijk. Heb echt de beste tip ever (wel via de huisarts vragen, maar mag tijdens zwangerschap). Lidocaine zalf en dan deze variant: https://www.willpharma.com/nl/producten/trianal/ Heeft mij toen na de bevalling echt gered!!
5 maanden geleden
Reactie op rs2024
Aaah mag dit gewoon als je zwanger bent en kunnen ze dan alsnog weer terug ...
Ja mijn huisarts is nog een beetje van de oude stempel en wil nog wel graag zelf snijden enzo haha. Ze kunnen inderdaad wel gewoon weer terugkomen op net een ander plekje alleen ik werd helemaal gek van de continue pijn. Gebruikte naast de curanol tabletten ook de zalf en van de huisarts nog de lidocaine zalf alleen dat deed gewoon niet voldoende. Nu slik ik alleen de tabletten ter "onderhoudt "