5 Reacties
12 dagen geleden
Heel herkenbaar! Onze zoon vraagt ook veel aandacht en we kunnen hem nog niet zo goed wegleggen. We proberen 's avonds als hij in de draagzak slaapt samen een serie te kijken met wat hapjes erbij. En we gaan vaker vragen of iemand een paar uurtjes wil oppassen zodat wij wat tijd samen hebben. Ook vooral in het weekend proberen wat fijne momentjes te creëren omdat er dan ook wat meer tijd is om bij te slapen.
12 dagen geleden
Ik denk eigenlijk dat dit voor heel veel mensen herkenbaar is.. wat vind je partner ervan? Ik denk alleen wel dat het erbij hoort in deze fase. Ik probeer zelf te accepteren dat het even is wat het is en we dus ook minder vaak intiem zijn of minder vaak samen zijn.. over een paar jaar komt dat vanzelf weer goed
12 dagen geleden
Super herkenbaar. Echt pittig hè :-(. Bij ons was het (voor mijn gevoel) deze week ook hoog opgelopen doordat onze zoon in een sprong kwam en we nóg minder/geen tijd voor elkaar en onszelf hadden. We hebben nu hulp gevraagd aan m’n schoonouders. Zij komen binnenkort een dag/nachtje oppassen. Volgend weekend gaat hij een nacht naar mijn moeder en ik heb via Charly Cares een aantal meiden uitgenodigd ter kennismaking, zodat we ook wat fijne oppassen achter de hand hebben voor een avond of dag samen. Op dat platform staan ook super veel meiden die op KDV werken en of kinder EHBO hebben, dus ben wel enthousiast eigenlijk! Verder praten wij er veel over. Ik hoop dat als mijn verlof er half nov opzit onze zoon wat meer in een ritme komt, eerder aan zijn nacht begint dan 21 uur en we daardoor meer van de avond voor onszelf hebben :). Veel sterkte gewenst, weet in ieder geval dat het een bekend probleem is zo te lezen. ❤️💪🏻you got this!