75 Reacties

vorig jaar

Wij trekken ons zoontje een trui aan waar redelijk subtiel 'big brother' op staat. Ik ben nu al heel benieuwd wie het als eerste op gaat vallen 😁

vorig jaar

Ik had bij onze tweede mn dochter een sweater aan gedaan (een die ze altijd draagt van de zara) met daarop grote zus Expres niet te opvallend want ze draagt vaker zon trui en de tekst was ook niet schreeuwend groot dat maakte het dus hilarisch want pas na enige tijd ontdekte de eerste wat er op haar trui stond en ze had hem al die tijd al aan! Hahah Nu had ik mn zwangerschap aan mn man bekend gemaakt door te zeggen dat onze dochter een kerstbal had geknutseld/geverfd. Hij liep naar de boom om te kijken naar haar bal en daar naast hing een bal waar ik op had geschreven baby 3. Dus dat is ook nog een idee iets met een bal voor in de boom.

vorig jaar

Reactie op Liefsvan

Ik had bij onze tweede mn dochter een sweater aan gedaan (een die ze altijd ...
Heel leuk ja een bal in de boom!

vorig jaar

Oeh ik ga even dit topic volgen. Wij willen ook iets doen met kerst maar wat…

vorig jaar

Wij hadden de 26ste een mini kerstshoot en wilden dan onze dochter een bordje laten vasthouden met "Hoera! Ik word grote zus!" En die afdrukken als kerstkaartjes die we persoonlijk aan mn ouders geven en wat dichte vriendinnen/familie op kerstavond appen. Helaas is de shoot niet gelukt, omdat ze overprikkeld was en het koud had 😬 Vorig jaar hadden we thuis ook hele leuke fotos gemaakt, dus doen we dit jaar weer dan hahaha. Maar wel met hetzelfde idee! Op de voorkant dan gewoon een foto van haar alleen en in de binnenkant een foto met het bordje erbij 😊

vorig jaar

Er zijn ook leuke wijn etiketten met een zwangerschapsaankondiging erop (kun je online bestellen), dat is misschien ook leuk en toepasselijk bij een kerstdiner? Dat je dan bijvoorbeeld als jullie aan tafel zitten zegt “Ohja ik had nog een lekkere wijn meegenomen!” En dan laat zien als je aankomt of aan iemand geeft 😊

vorig jaar

Reactie op BabyBoertje24

Wij hadden de 26ste een mini kerstshoot en wilden dan onze dochter een bord ...
Zo herkenbaar, overprikkelde kinderen. Bij onze laatste gezins-fotoshoot was het alleen maar ‘nee’, zo eigenwijs deze dame. En als ze ‘‘s morgens die ene trui niet aan wilt gaat ze hem ook echt niet aantrekken dus dat vind ik best een risico. Terwijl ik het superleuk zou vinden om haar in de aankondiging te betrekken maar ze kan m’n plannetjes behoorlijk ontregelen ja 🤣

vorig jaar

Reactie op oktobermamma

Er zijn ook leuke wijn etiketten met een zwangerschapsaankondiging erop (ku ...
Nice!

vorig jaar

Reactie op Oceanlover

Zo herkenbaar, overprikkelde kinderen. Bij onze laatste gezins-fotoshoot wa ...
Hahahaha pittige tantes 🙈😂 Ja daarom doen we het maar gewoon thuis, zelfde plan, maar veel meer ontspannen en meer tijd! Die van die wijnlabels hieronder heb ik ook gedaan toen ik zwanger was van haar bij een paar vriendinnen. Maar ben normaliter echt totaal geen wijndrinker en mijn ouders ook niet, dus bijv bij mn ouders zou dat niet kunnen 🤣

vorig jaar

Wij doen t met sinterklaas en misschien heb je daar ook iets aan: Een doosje met aan de binnenkant de tekst volgend jaar staat er nog een naam in het grote boek juli 2024 En dan wat pepernoten erbij en onderop een geprinte foto van de echo Misschien dat je zoiets kunt doen met t lijstje van de kerstman?

vorig jaar

Als alles goed blijft gaan, kondigen wij het ook met kerst aan. Met familie afgesproken dat wij het nagerecht maken. In het nagerecht zullen wij subtiel blauw/roze muisjes verwerken. We moeten alleen nog even opzoek naar een recept. Naaste vrienden/vriendinnen geven wij rond Kerst en O&N een fles wijn, met daarop een zelfgemaakt wijnetiket met de aankondiging. Maar eerst hopen en afwachten of alles goed blijft gaan! 😊

vorig jaar

Reactie op Leonie293

Als alles goed blijft gaan, kondigen wij het ook met kerst aan. Met familie ...
Lange vingers in chocolade gedoopt. Zoenen de top er af en dan de muisjes er op. Koekjes met de muisjes En dan ijs of een appeltaartje dat doet t hier altijd goed haha

vorig jaar

Reactie op MitsuEvoIIX

Lange vingers in chocolade gedoopt. Zoenen de top er af en dan de muisjes e ...
Komt goed, we bedenken vast iets leuks en lekkers zonder chocolade (in mijn familie lusten ze dat niet zo 😂)

vorig jaar

Ooooh en ik zag op Pinterest ook hele leuke kerstfoto's met een krijtbird of letterbord waar dan een wenslijstje op stond; ✅️ Poppenwagen ✅️ Keukentje ✅️ Prentenboek [ ] Broertje of Zusje! Vond ik ook heel leuk! 30 dec vieren we de 2e verjaarsag van onze dochter voor de familie en hoewel t dan nog geen 12 weken zou zijn, kondigen we het toch aan. Het is een star wars feestje, dus we lenen van mijn broer een Grogu pop en doen in zijn handje een positieve test of echofoto en zetten een letterbord erbij. We zetten dat in een vierkante kado doos, waarvan we de 4 wanden los hebben gesneden, die worden bij elkaar gehouden door het deksel. Zodra je die eraf trekt, vallen die 4 wanden open en zie je hem staan. Doen we er ook nog blauwe en roze confette in 😁 Van de familie is mijn broer de enige die het weet (tzt weten mn ouders en nichtje het ook wel hoor), dus die gaat filmen. Ben heel benieuwd naar de reacties van mijn hysterische familie 🤣

vorig jaar

Wij hebben dit als kerstkaartje en achterop staat dan we hopen dat jullie net zo’n bijzonder jaar mogen hebben als ons. We geven dat persoonlijk aan iedereen de komende weken met een hanger erbij

vorig jaar

Met deze dus

vorig jaar

Wij doen met kerst aan lootjes trekken. Ik heb mijn oudste schoonzus getrokken. Wij gaan een leuk gedicht maken met een foto van de echo of babyschoentjes. Zo iets gaat t worden. Dan is iedereen tegelijkertijd in shock😬

vorig jaar

Als alles goed blijft gaan willen wij het ook bekend maken met de kerst wij hadden onderstaande in gedachten

vorig jaar

Reactie op Leonie293

Komt goed, we bedenken vast iets leuks en lekkers zonder chocolade (in mijn ...
Haha jij hebt ook al zn familie hahahaha ik ben de enige die t niet heel denderend vind maar wel eet als t op tafel staat 😂 Zag net een mocktail op TikTok voorbij komen als een aankondiging haha ook heeeeel leuk

vorig jaar

Reactie op Tinekeee

Wij hebben dit als kerstkaartje en achterop staat dan we hopen dat jullie n ...
Leuk, bij een speciale drukker laten maken? Of zelf ontworpen?