37 Reacties
13 dagen geleden
Ons zoontje van 3 heeft er een in zn nek en ook een blauwe op zn tong. Die in zn nek hebben we toen hij baby was behandeld met druppeltjes via de dermatoloog. Kon tot 1 jaar geloof ik. Dit heeft echt goed geholpen om het te laten slinken (dikte, niet in omvang). Inmiddels is het gewoon net zo dun als de huid zelf en veel lichter roze. Ik weet helaas niet meer hoe die druppeltjes heten maar dit weet een dermatoloog wel!
12 dagen geleden
Onze dochter heeft er 1 op haar onderarm. We zijn onder controle bij de arts. Ze is geboren in het ziekenhuis en in het begin waren ze er niet zeker van wat het was maar het is duidelijk een aardbeien vlek. Dichtbij haar elleboog, vandaar onder controle, als die groeit willen ze hem wel behandelen. Nu 4 maand oud en lijkt goed te gaan, wel wat verdikking maar niet gegroeid.
6 dagen geleden
Mijn dochter heeft er 1 op der heup maar hij is al bijna weg (nu 5 maanden). Hoefden niet eens iets te smeren ofzo
3 dagen geleden
Onze dochter heeft er een op haar heup, blijft gelijk. Is wel aardig groot en dik, ben ook benieuwd wanneer deze minder wordt.
3 dagen geleden
Mijn zoon had dit op zijn borstkas zitten. Hij is nu twee en er is niets meer van te zien! Ook bij hem leek het in eerste instantie groter te worden.
2 dagen geleden
Reactie op Mirimiri
Jaar of 8?? Hier zeiden ze na 1 jaar wordt het minder
Nee bij onze dochter groeide hij in het begin echt nog geleidelijk met haar lichaampje mee, op een gegeven moment is dat gestopt en nu begint ook de kleur en structuur te veranderen. Maar ik weet ook dat het bij sommigen al eerder weg is, maar hier dus nóg niet
één dag geleden
Reactie op Loosha94
Ja wij hebben het naar haar oor. Wij gaan beginnen met een behandeling met ...
Wij gebruiken nu bijna 3 maanden hemangiol en het werkt echt heel goed! Onze dochter heeft er 1 op haar ooglid waardoor wij al snel moesten starten met de bètablokkers