Ik heb sinds gisteren (39+1) dat mijn buik op en neer gaat en het lijkt net alsof ik de ademhaling van de baby zie. Want het is anders dan de ademhaling van mijzelf. Is dit überhaupt mogelijk dat ze al oefenen met ademen? Wordt er beetje bang van haha 😛 hebben meer mensen dit gezien?
Jaaa!! T is dat je hier geen filmpje kan plaatsen maar heb dit nu ook 2/3x gehad (nu zelf 37+5, eerste x gezien met 34+3)
Dacht zelf ook van huh wat is dit? Eigen adem ingehouden alles, maar echt een ritmische beweging wat op ademhalingen lijkt, blijkt idd dat dit kan en het oefenen is!
De hik voelt echt heel anders, en dit zie je duidelijk dat het de hik is voor degene die dit denken :)
Het continu ‘op en neer’ bewegen heel zachtjes, is zeker het oefenen van bewegingen van ademhalen :)
Alleen maar goed ;)
Het is inderdaad niet de hik, want dat herken ik heel anders. Het is echt een hele zachte beweging dat echt op ademhaling lijkt. Gelukkig herkennen sommige mama’s dit! Gekke waarneming haha
Ik heb dit ook een aantal keer gehad maar iedereen lachtte me uit toen ik zei dat t leek op een ademhaling omdat babys natuurlijk nog niet ademen in de buik. Maar dit verklaard een hoop!
Ik heb hetzelfde idee gehad. En toch is het anders dan de hik die ik bij mn dochter had. Dat was overduidelijk de hik. Aan de andere kant zal dit sowieso geen ademen zijn want het is echt op de plek waar de kont zit 😂
Ik las dit topic en dacht: wat grappig. Maar nu zag ik het zelf gebeuren bij mijn kindje. Echt dat mn buik op één plek rustig op en neer ging zoals een ademhaling. Heel apart
Kindje oefent inderdaad het ademen.
Gynaecoloog kon het vorige week zelfs zelf tijdens de echo. Heel bijzonder.
Was ook een goed teken zei ze, dan voelt het kindje zich nog goed in je buik. Nog even van genieten.