18 Reacties

4 maanden geleden

Dit kan wellicht ook de hik zijn ?

4 maanden geleden

Jaaa!! T is dat je hier geen filmpje kan plaatsen maar heb dit nu ook 2/3x gehad (nu zelf 37+5, eerste x gezien met 34+3) Dacht zelf ook van huh wat is dit? Eigen adem ingehouden alles, maar echt een ritmische beweging wat op ademhalingen lijkt, blijkt idd dat dit kan en het oefenen is!

4 maanden geleden

Ademen doet je kindje nog niet 😂😂😂😂 Is het niet gewoon beweging van je kleintje?

4 maanden geleden

Zal eerder de hik zijn

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ademen doet je kindje nog niet 😂😂😂😂 Is het niet gewoon beweging van je ...
Nee maar ze oefenen er al wel mee! Ervaar dit zelf ook al een paar x, uitgebreid onderzoek naar gedaan en nagevraagd en t is toch echt :)

4 maanden geleden

Jaaa ik was laatst bij de verloskundige en kreeg een echo en toen zag je dat de baby aan het oefenen was met ademen!

4 maanden geleden

De hik voelt echt heel anders, en dit zie je duidelijk dat het de hik is voor degene die dit denken :) Het continu ‘op en neer’ bewegen heel zachtjes, is zeker het oefenen van bewegingen van ademhalen :) Alleen maar goed ;)

4 maanden geleden

Het is inderdaad niet de hik, want dat herken ik heel anders. Het is echt een hele zachte beweging dat echt op ademhaling lijkt. Gelukkig herkennen sommige mama’s dit! Gekke waarneming haha

4 maanden geleden

Ik heb dit ook een aantal keer gehad maar iedereen lachtte me uit toen ik zei dat t leek op een ademhaling omdat babys natuurlijk nog niet ademen in de buik. Maar dit verklaard een hoop!

4 maanden geleden

Heel herkenbaar dit! Gynaecoloog zei ook dat ze al wel oefenen met ademhalen. Eigenlijk wel een geruststelling dat anderen dit ook ervaren 😊

4 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Ik heb dit ook een aantal keer gehad maar iedereen lachtte me uit toen ik z ...
Mensen lachen idd meteen alsof het niet kan, maar het is duidelijk een verschil met de hik. Fijn dat meerdere zich erin herkennen. Dat stelt gerust 🥰

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

Nee maar ze oefenen er al wel mee! Ervaar dit zelf ook al een paar x, uitge ...
Klopt :) dit vertelde mijn VK ook

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde idee gehad. En toch is het anders dan de hik die ik bij mn dochter had. Dat was overduidelijk de hik. Aan de andere kant zal dit sowieso geen ademen zijn want het is echt op de plek waar de kont zit 😂

4 maanden geleden

Ik las dit topic en dacht: wat grappig. Maar nu zag ik het zelf gebeuren bij mijn kindje. Echt dat mn buik op één plek rustig op en neer ging zoals een ademhaling. Heel apart

4 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Ik las dit topic en dacht: wat grappig. Maar nu zag ik het zelf gebeuren bi ...
Apart hé! Het is dus echt 🥰

4 maanden geleden

Kindje oefent inderdaad het ademen. Gynaecoloog kon het vorige week zelfs zelf tijdens de echo. Heel bijzonder. Was ook een goed teken zei ze, dan voelt het kindje zich nog goed in je buik. Nog even van genieten.

4 maanden geleden

Zelfs zien tijdens de echo bedoelde ik

4 maanden geleden

Lag net op de bank en zag m’n buik rustig op en neer gaan met een bepaald ritme. Super grappig om deze topic dan te lezen!