6 Reacties

5 maanden geleden

Goed aangeven dat jij het liever wel door wilt laten gaan en het voor jou meer rust geeft om in het ziekenhuis die echo te laten uitvoeren. Anders voor de zekerheid morgen even bellen naar het ziekenhuis en uitleggen wat er gebeurd is bij de verloskundige en dat ze de afspraak niet moeten annuleren

5 maanden geleden

Nou sorry ik vind het heel raar dat een vk denkt dat ze het ziekenhuis kan overrulen hiermee...🥲 Als het zkhs dit adviseert en jij wil dit ook graag, vind ik dat het gewoon door moet gaan. Dus zeker aangeven dat jij het wel wil! En wilde idd ook zal zeggen dat je anders het zkhs zelf maar moet bellen en aangeven dat ze niet moeten luisteren als er wordt afgebeld door de vk😅 Snap dat je even niet wist hoe je erop moest reageren, hoor!

5 maanden geleden

Waarom wil je verloskundige annuleren? Vertrouw je er niet op dat ze die inschatting kunnen maken? Het is toch ook een taak van hen om de toegankelijkheid van de zorg te bewaken en 'onnodige' afspraken te voorkomen? Misschien dat je de overwegingen beter kan volgen na wat meer overleg met de verloskundige. Snap ook dat je nu door overvallen bent, maar terugbellen en overleggen lost misschien al een hoop op:)

5 maanden geleden

Altijd eerlijk naar je verloskundige zijn meis! Ik weet dat het erg moeilijk kan zijn. Maar ik kan je uit ervaring vertellen, dat het je enorm kan opluchten om je gevoel te uiten! En je kan inderdaad even het ziekenhuis bellen en het uitleggen.

5 maanden geleden

Jij bent de patiënte, dus jij bepaald. Ik zou gewoon zeggen dat jij hem wel door wil laten gaan. Punt. Mocht ze het er niet mee eens zijn, zelf contact opnemen met zh. Begrijp ook niet dat ze dan zelf wel gaat meten.

5 maanden geleden

Dankjewel voor jullie reacties. De verloskundige was er al vroeg bij. De afspraak voor de groeiecho staat nog dus vind het zelf wel heel fijn. Woensdag moet ik terug komen voor een versie hopen het lukt.