1 Reacties

vorige maand

Bij elke keizersnede is er meer kans op verschillende klachten zoals niche, verklevingen, diastase etc. Er zijn vrouwen die prima draaien op 3 keizersnedes hoor. Maar ja dat is dan de gok. Ik zelf zou 3 kinderen niet willen vanwege onpraktisch in pretpark/ vakantiehuis met vliegtuig en omdat bij 3 kinderen altijd 1 buiten de boot valt (2 spannen dan samen tegen 1 ander). Maar ik ken zat mensen die dolblij zijn met 3 kinderen. Als je kijkt naar je eigen tijd die is dan dus over haha. Want nu heb je meer kinderen dan ouders. Nu heb je nog 1:1 als jullie samen zijn. Hoe druk heb je het nu met 2 zonder je partner? Heb je ook nagedacht over het huishouden? Ik zou doodsbang zijn voor de hoeveelheid was hahaha. Als jullie over dit alles goed nagedacht hebben en eventueel overlegd met een gynaecoloog (is misschien slim om even echo te maken van baarmoeder om te kijken of nog een keizersnede wenselijk is!). Ik mag niet meer, mijn baarmoeder slijmvlies is nu dun na 2 keizersnedes. Is misschien wel slim om dat even na te vragen. Maar nogmaals er zijn zat vrouwen die het gewoon kunnen hoor. Maar ik zelf zou het wel checken vóór je zwanger bent. Heel veel succes!!